Autoraam in duizend stukjes?

Autoraam in duizend stukjes? 

Onderwerp van ---

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
    Bericht van lida is op 30-10-2014 om 00:16:21 uur verwijderd door lida.

    Reden: oude berichten verwijderen

     
  1. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    quote:
    Dit schreef indigo


    Te gevaarlijk.

    Rijden met open raam mag wel, maar niet als ie niet meer dicht kan. Want je moet jezelf kunnen beschermen en auto onder controle houden bij windstoten of rondwaaiend rommel.

    212 Euro verder maar al klaar.

    Duur grapje! Maar mooi verhaal. Onwerkelijk, beetje magisch wel 'Indigo en de 1000 stukjes.'
  2. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef indigo


    Te gevaarlijk.

    Rijden met open raam mag wel, maar niet als ie niet meer dicht kan. Want je moet jezelf kunnen beschermen en auto onder controle houden bij windstoten of rondwaaiend rommel.

    212 Euro verder maar al klaar.


    Klopt, zo moet je voorruitverwarming altijd aangezet kunnen worden. Moeten er werkende ruitenwissers op je auto zitten en moet je verlichting aangezet kunnen worden en moeten je ramen dicht kunnen.
    Ook als je op een snikhete augustusdag even naar de plaatselijke bouwmarkt gaat. Het is zelfs zo dat elke gordel moet functioneren ook als er niemand op de daarbij behorende zitplaats aanwezig is al zullen er weinig dienders zijn die daarvoor een bekeuring uitschrijven
    Gister nog liet iemand bij Blik op de Weg trots zijn 2CVolt zien die omgebouwd was naar electrisch rijden. Die had de voorruitverwarming (werkend op de warmte van de verbrandingsmotor) vervangen door een f?hn.
    De eerste lelijke eendjes uit de 50er jaren hadden nog geen voorruitverwarming. Zijn model uit de 70er jaren had dat oorspronkelijk wel al. Om die reden kreeg hij niet eerder goedkeuring van de Rijksdienst van het Wegverkeer om er mee de weg op te mogen dan nadat hij weer voorruitverwarming had.
Terug naar de lijst