iPhone 5 & muziekdowloaden

iPhone 5 & muziekdowloaden 

Onderwerp van milou1802

BEHEERD DOOR:
indigo

Dit onderwerp is gesloten.
door een beheerder op 8 oktober 2013 om 11:52:53

Terug naar de lijst
  1. Mijn dochter heeft van haar vader ( als cadeau voor het vele vechten voor haar ziekte) een iPhone 5 gekregen. Nu wil ze daar muziek op zetten vanaf haar laptop.
    Ze heeft een Vaio van Soni als laptop.

    Ze heeft een kabel om haar iPhone aan haar laptop aan te sluiten maar als zij dan haar muziek wilt verplaatsen naar haar iPhone dan krijgt ze het bericht van "niet verbonden of geen verbinding" zelf hebben we al van alles geprobeerd

    Heeft iemand tip, je zou mijn dochter er een heel groot plezier mee doen
  2. Is het niet zo dat je een klein programmaatje moet downloaden om muziek over te kunnen zetten?

    Het kan ook zijn dat je de muziek niet kan/mag overzetten (spotify) of je moet daar een abbo voor hebben.
  3. DeBaat
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van DeBaat
    Heeft ze iTunes op de laptop ge?nstalleerd ?
  4. Ja dat heeft ze ge?nstalleerd, maar het gaat voornamelijk over haar muziek/cd's die ze al op haar laptop heeft staan en ze graag wilt over zetten op haar iPhone
  5. gewoonharm
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gewoonharm
    De mp3's in itunes zetten (drag and drop) en dan op de iphone zetten
  6. Maar dat kan dan alleen maar als je itune match op je laptop hebt staan en dat kost ? 24,99 per jaar?

    Of kan het ook op een andere manier?
  7. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Een spotify abo nemen of deezer
  8. quote:
    Dit schreef Linda
    Een spotify abo nemen of deezer



    Dank je voor je tip ik heb sinds kort alles in 1 pakket van kpn en daar zit spotify als het goed is bij. Ga dat morgen meteen uit zoeken.

    Zou heel mooi zijn.
  9. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    quote:
    Dit schreef milou1802
    Maar dat kan dan alleen maar als je itune match op je laptop hebt staan en dat kost ? 24,99 per jaar?

    Of kan het ook op een andere manier?


    Ja hoor, gewoon selecteren en slepen. Of kopieren. Of importeren in iTunes.
Terug naar de lijst