Verwarrend

Verwarrend 

Onderwerp van jazz

BEHEERD DOOR:
indigo

Dit onderwerp is gesloten.
door een beheerder op 8 oktober 2013 om 11:52:01

Terug naar de lijst
  1. Hai allemaal,

    Een tijdje terug heb ik me al voorgesteld. Ik heb een probleempje......
    Ik zie niet echt hoe het systeem van de uitjes werkt!!

    Ze staan niet op datum, althans bij mij.....

    Duss ik zoek en zie dingen die nog moeten komen tussen dingen die al geweest zijn. Doe ik iets fout of is het zo rommelig?

    Net wil ik me voor iets opgeven , dat blijkt al te zijn geweest, maar staan de jaartallen er dan ook niet bij? want november moet volgens mij nog komen...

    Ik bij niet handig op sites, dat geef ik toe, of is het rommelig?

    Wie helpt me hierbij?

    Thanks,

    Birgit
  2. Als je bij uitjes kijkt zie je boven rubriek de optie staan sorteren op datum.
  3. Kobus
    Love is the drug......

    Toon alleen de berichten van Kobus
    Als je bij de uitjes kijkt dan staat er links boven de lijst in het blauw "sorteren op datum". Dat is een link die je kunt aanklikken, als je dat doet dan staan de uitjes op volgorde van datum, beginnend vanaf vandaag.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    En als een uitje al geweest is, staat er vlak voor "geweest".
    Maar idd, sorteren op datum bovenaan is een heel handige optie.

    Maar wat het meeste werkt is regelmatig kijken. In het begin ben je aan het zoeken, maar als je vaker bij de uitjes kijkt, zie je welke nieuw zijn en welke al een tijdje lopen. Ervaring opdoen dus.

    Veel plezier hier in ieder geval! (en wordt ook lid van regio-clubs, daar worden vaak ook uitjes georganiseerd die niet in het algemene deel komen).
  5. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Hier staat de uitleg van de verschillende manieren hoe je binnen de uitjes selecties kan maken >>LINK<<

    En hier is de mijns inziens fraaiste en makkelijkste view van de uitjes >>LINK<<
    Alle uitjes, ook die van clubs waar je lid van bent, per dag.

    Groet Leonard
  6. Bedankt Leonard,

    Het is altijd even zoeken als je nieuw bent!

    Gr,
    Birgit
Terug naar de lijst