niet kunnen inloggen op eigen account maar wel op gastaccount

niet kunnen inloggen op eigen account maar wel op gastaccount 

Onderwerp van 013

BEHEERD DOOR:
rdolfijn

Dit onderwerp is gesloten.
door 013 zelf op 28 januari 2015 om 18:09:05

Terug naar de lijst
  1. wat is hiervan de oorzaak?
  2. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
    even onder help bij prive support vragen dan kan de webmaster kijken wat er mis is
  3. dit is niet van toepassing voor OA. of bedoel je dat niet. Ik heb een algemeen probleem met inloggen zit nu op gastaccount( laptop) op OA
  4. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef 013
    dit is niet van toepassing voor OA. of bedoel je dat niet. Ik heb een algemeen probleem met inloggen zit nu op gastaccount( laptop) op OA


    Hij is gegevens kwijt van jou op de harde schijf van de laptop. Oftewel je gebruikersaccount is verneuqt.
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    ik denk dat er eerst uitleg nodig is voordat iemand hier iets zinnigs op kan zeggen.

    Bijvoorbeeld:
    - wat is een gastaccount?
    - waarom kun je niet inloggen? (wat voor melding krijg je)
    - wat is "een algemeen probleem met inloggen"

    Goede nieuws is, dat je op je eigen account op OA zit, dus het ziet er niet heel slecht uit.
  6. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    Ik denk Windows?

    Welke Windows versie?

    Wat bedoel je met kan niet meer inloggen met eigen account? Pakt hij je wachtwoord niet?

    Als er, behalve de gastaccount, nog een account van iemand anders wel kan aanloggen op de pc, die administratie rechten heeft, kun je in het configuratieschema naar gebruikersaccounts, daar kun je de accounts beheren, waaronder je eigen. Maar dat is afhankelijk van je Windows versie.

    Bij Windows 8 kan het zijn dat je inlogt met het wachtwoord van je email account.
  7. een kennis van mij is vanmiddag geweest. heeft pc gelijk opgeschoond en een goed virusprogramna erop gezet.

    alles doet het weer gelukkig.

    draadje ga ik dus sluiten.
Terug naar de lijst