Krakend bed

Krakend bed 

Onderwerp van sjaantje


Dit onderwerp is gesloten.
door sjaantje zelf op 27 maart 2015 om 15:23:40

Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef robbyrood
    plakband op de langsleggers en dan de lattenbodem er weer op leggen...


    Dank je wel voor de tip, ik ga dit straks gelijk even uitproberen. Mss hoef ik dan niet naar de bouwmarkt.
  2. Nobody
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nobody
    Heb dat probleem ook gehad. Ik heb een bed van MDF hout dus wel een stuk degelijker!
    Het probleem zit denk ik in de lattenbodems.
    Leg of plak aan de uiteinden/hoeken en in het midden viltjes of stukjes rubber.
  3. quote:
    Dit schreef Willem
    Heb dat probleem ook gehad. Ik heb een bed van MDF hout dus wel een stuk degelijker!
    Het probleem zit denk ik in de lattenbodems.
    Leg of plak aan de uiteinden/hoeken en in het midden viltjes of stukjes rubber.


    Ook ik heb een kwaliteitsbed van MDF maar had geen zin in een discussie over geperst hout.
    Het lijkt er idd op dat de lattenbodem het probleem is ........ eerst maar een paar nachtjes slapen of het probleem blijvend verholpen is.
    8 mrt '15 - 11:34:41 / 8 mrt '15 - 11:47:57
  4. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef sjaantje

    Mss hoef ik dan niet naar de bouwmarkt.


    En flesje WD40 in huis hebben kan altijd handig wezen voor h??l veel doeleinden te gebruiken Smile
  5. quote:
    Dit schreef Rene_63


    En flesje WD40 in huis hebben kan altijd handig wezen voor h??l veel doeleinden te gebruiken Smile


    Ik ken het helemaal niet maar zal naar de handymen luisteren.
  6. Probleem opgelost, niet door WD40 maar bleek dat ik het matras nog een stukje kon laten zakken.
    Zoonlief durft zich weer te bewegen in bed :).

    Dank je wel voor het meedenken.
  7. Pascal
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pascal
    ff nog Sjaan... nooit wd40 op hout gebruiken... verder is het voor veel goed, en het goedkoopst te krijgen bij de Action...

    Als er nou weer een bed kraakt, gewoon alle schroeven een keertje aandraaien en over het hele bed (zonder matras natuurlijk) de goedkoopste talkpoeder strooien die er te vinden is.... bed ff optillen en van een kleine hoogte weer laten vallen zodat alle overtollige talkpoeder er weer af is, dweilen (de talkpoeder van de vloer), bed weer opmaken en slapen.... Smile
  8. Dank je wel Pascal voor het meedenken :).

    Ik ga het draadje sluiten, bed kraakt niet meer.
Terug naar de lijst