Beheer

Beheer 

Onderwerp van Anke

Terug naar de lijst
  1. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Nav jouw draadje over pesten vraag ik me af of het beheren van rubrieken wellicht eens aan vernieuwing toe is, om geen andere reden dan t minder aanwezig zijn van beheerders?
  2. Bericht van Marnel is op 16-03-2015 om 23:38:32 uur verwijderd door Marnel.

    Reden: Boejuh!

     
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Cleo
    Nav jouw draadje over pesten vraag ik me af of het beheren van rubrieken wellicht eens aan vernieuwing toe is, om geen andere reden dan t minder aanwezig zijn van beheerders?

    natuurlijk moet ik weer eens met beheer om de tafel. Maar eerst even bijkomen...
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Maar beheerders kunnen de schrijvers nooit bijhouden. Dat zou alleen kunnen als ieder bericht eerst gecheckt werd.
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Wellicht dat dan toch de misbruikknop wat meer gebruikt kan worden. Misschien kan de functie daarvan nog een keer goed worden uitgelegd? De beheerder krijgt dan toch een melding? Of komt die melding dan bij jou, Bart?
  6. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    quote:
    Dit schreef bart
    Maar beheerders kunnen de schrijvers nooit bijhouden. Dat zou alleen kunnen als ieder bericht eerst gecheckt werd.


    Nee, maar beheerders kunnen wel kort op de bal zitten door berichten direct te verwijden.
    Er moeten dan voor de beheerders wel duidelijke criteria zijn op grond waarvan berichten worden verwijderd.

    Is het ook niet mogelijk om berichten zodanig te verwijderen dat niet meer zichtbaar is dat een bericht verwijderd is, zodat je ook niet een discussie krijgt over de verwijdering van een bericht?
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Ik denk dat een beheerder ook moet duiden waarom een bericht is verwijderd..

    In het betreffende draadje van afgelopen zondag zijn de (kwetsende) berichten wel verwijderd.. alleen las ik niet dat de betreffende posters 'toegesproken' werden. cq waarschuwing kregen.
    Misschien is dat via PB wel gebeurd. maar ik denk dat het laten zien dat dat gebeurd al kan bijdragen aan anderen dat ook zij de grens zien en kennen.
  8. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    quote:
    Dit schreef Sander76
    Ik denk dat een beheerder ook moet duiden waarom een bericht is verwijderd..


    Wel via pb, maar niet in het openbare gedeelte, want dan lok je weer de volgende oeverloze discussie uit.
    Wij OA-ers zijn dermate verschillend dat we het onderling toch nooit met elkaar eens worden.
Terug naar de lijst