Smart tv en smart kaartje

Smart tv en smart kaartje 

Onderwerp van Carlita

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Dat kaartje van je kabel maatschappij is de ci module ;)


    Ah, weer wat geleerd! Dank
  2. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    Ik ben nog steeds digibeet hoor Elles, helaas,,,op zulke momenten zou ik echt graag de eerste man die hier binnenkomt direct naar de tv laten kijken...


    Maar ok...er komt hier dus via de kabel het signaal binnen aan de voorzijde van mijn huis...vanaf dat kastje loopt er een kabel naar m'n tv (is dat die coaxkabel?)
    (het vervelende hierbij is...dat die kabel dmv een koppelstukje (mannetje/ vrouwtje) contact maakt...zodra je daar per ongeluk tegenaan beweegt, dan gaat dat koppelstukje 'er' weer uit..dus moet de bank weer opzij ,,,koppelstukje er weer in... )

    Ik heb dus een modem wat daar ook mee verbonden is.

    Om kort te gaan, ik geloof dat ik geen contract met looptijd heb...

    Als ziggo evt op korte termijn zou komen met hetzelfde systeem als kpn heeft,..dus een kastje in stopcontact, dan zou ik daar het liefst voor gaan...Missschien dat de samenwerking met Vodafone vernieuwing zal brengen ?

    In dat geval is het zonde om zo n CI module te kopen, maar ik vrees dat ik daar gewoon op uit zal komen...Dan kan ik gewoon hetzelfde abo houden wat ik had

    Om even op de opmerking van Koen terug te komen...dochters kijken veel films en series, veelal , via netflix soms ook downloaden, zij zeiden dat het vorige (lagere mb aanboed van ziggo) veel trager was...ik heb het zelf niet zo gemerkt omdat ik weinig download...dus ik neem het maar aan van dochters....
    Alhoewel ik kan natuurlijk weer eens stapje omlaag gaan, en dan eens kijken of dochters piepen...dan zal ik er zelf hopelijk geen last van hebben, ik heb nl.echt 'snel' internet nodig. voor m'n werk.

    Kortom...
    ik denk dat mijn keuze blijft of een ci module kopen (E 55 / E 60 ) of huren voor E 2 per maand......de optie zeggen dat je een andere interessante aanbieding hebt gezien,,en dan opzeggen, zoiets heb ik al eens geprobeerd met lood in m'n schoenen,,,ik werd verwezen naar de website om op te zeggen...dus...dat werkte niet...dit klinkt vreselijk suf Dayenne...maar dat 'durf' ik gewoon niet...

    Nog maar weer een nachtje over slapen...Smile
  3. Nobody
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nobody
    Ik wil je wel helpen. Heb genoeg verstand van dat soort dingen.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Carlita



    Maar ok...er komt hier dus via de kabel het signaal binnen aan de voorzijde van mijn huis...vanaf dat kastje loopt er een kabel naar m'n tv (is dat die coaxkabel?)
    (het vervelende hierbij is...dat die kabel dmv een koppelstukje (mannetje/ vrouwtje) contact maakt...zodra je daar per ongeluk tegenaan beweegt, dan gaat dat koppelstukje 'er' weer uit..dus moet de bank weer opzij ,,,koppelstukje er weer in... )

    Ik heb dus een modem wat daar ook mee verbonden is.


    Zorg eerst er voor dat je dat gedoe met koppelstukken weg haalt. 1 kabel gebruiken met zo min mogelijk onderbrekingen. Is alleen maar storing gevoelig.
  5. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14
    quote:
    Dit schreef Solar

    KPN gaat via internet. Met draadloos verbindingsset hoeven er geen kabels getrokken te worden.


    Tenzij je geen internet verbinding hebt in je huis, zoals wij, dan moet er wel een kabel getrokken worden. Maar dat valt best mee.
    Wij hebben trouwens ook KPN en zijn hartstikke tevreden.
  6. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    quote:
    Dit schreef Willem
    Ik wil je wel helpen. Heb genoeg verstand van dat soort dingen.


    Sorry voor late reactie, mn moedertje is afgelopen op hartbewaking opgenomen dusdaar ben ik volledig mee bezig af...( morgen dotteren)

    Wat lief je reactie Willem. ..dank je wel...ik houd het even in gedachten
  7. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    @DayennE. .je hebt helemaal gelijk met die koppelstukken. .dat is een gedoe. .ik ga trouwen beginnen met huur van een ci module..
    .volgende maand ga ik na een lager abo...en even kijken hoeveel reactie ik van mn dochters daarop krijg.( ik vettelijke het niet) ..en ik ga toch proberen te melden dat ik wegga bij ziggo..eens kijken of dat me nog iets korting oplevert. ( of een paar mnd gratis)...
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Carlita
    @DayennE. .je hebt helemaal gelijk met die koppelstukken. .dat is een gedoe. .ik ga trouwen beginnen met huur van een ci module..
    .volgende maand ga ik na een lager abo...en even kijken hoeveel reactie ik van mn dochters daarop krijg.( ik vettelijke het niet) ..en ik ga toch proberen te melden dat ik wegga bij ziggo..eens kijken of dat me nog iets korting oplevert. ( of een paar mnd gratis)...

    De regels voor korting zijn aangescherpt. Na een kortingsperiode mogen we pas na 6 mnd weer korting geven. Heb je de nieuwe kabel al aangeschaft zodat je geen onderbreking meer hebt?
Terug naar de lijst