OA-tegoed gestort

OA-tegoed gestort 

Onderwerp van Joy

Terug naar de lijst
  1. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy

    Bart, de problemen zijn blijkbaar nog niet helemaal verholpen.
    Ik zit al een tijdje te wachten op een storting van Ssimone die doorgestort moet worden naar iemand anders voor een vakantie, en ik wil toch echt heel graag mee!

    Kun je even kijken?

    Thanks,
    Nicole.
  2. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    Bart, ik heb op 27 juni een groot bedrag gereserveerd voor opname. De bevestigingsmail gaf de info dat ik rond 7 juli het bedrag op mijn betaalrekening mag verwachten.
    We zijn nu 13 juli.
    Als ik dit bedrag op mijn betaalrekening heb ontvangen kan ik Joy restitutie verlenen.
    Duurt nu wel een beetje heel lang......Smile

    Joy stuur maar even via pb je bankrekening. Dat gaat t snelste nu.
  3. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Storting die had gedaan voor oa lid zodat ze lid kon blijven is ook te laat bij geschreven en nu is haar abonnement verlopen.

    Ik ga het bedrag eerdaags wel weer terugstorten. Jammer dat het tegenwoordig zolang duurt.Smile
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef SSimone
    Bart, ik heb op 27 juni een groot bedrag gereserveerd voor opname. De bevestigingsmail gaf de info dat ik rond 7 juli het bedrag op mijn betaalrekening mag verwachten.
    We zijn nu 13 juli.
    Als ik dit bedrag op mijn betaalrekening heb ontvangen kan ik Joy restitutie verlenen.
    Duurt nu wel een beetje heel lang......Smile

    Joy stuur maar even via pb je bankrekening. Dat gaat t snelste nu.


    Zie pb.
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Astrid
    Storting die had gedaan voor oa lid zodat ze lid kon blijven is ook te laat bij geschreven en nu is haar abonnement verlopen.

    Ik ga het bedrag eerdaags wel weer terugstorten. Jammer dat het tegenwoordig zolang duurt.Smile

    het duurt niet "tegenwoordig zo lang". Alleen heeft het eind vorige maand lang geduurd vanwege een pinpas die er nou net tijdens het opbouwen in Frankrijk de brui aan gaf. Inmiddels is alles alweer keurig op schema. Het bovenstaande betreft iets anders.
  6. goed bezig Bart,

    een pinpas met de franse slag haha
    Plaatje
  7. mevr-adje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mevr-adje
    Beste Bart,
    Ik krijg een mailtje dat het bedrag van zeil week is terug gestort!
    Maar ik zie niks. Bijna 2 weken wachten en nog niks,
    Dat duurt echt te lang!
    Adje
Terug naar de lijst