Windows 10

Windows 10 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef koen
    wat je ook kan doen is op je oude desktop linux zetten, internetten, browser ed kan prima op linux, hangt er een beetje van af wat je wil doen met je computer.

    Dit advies geef je aan iemand die stelt dat hij niet durft te upgraden van Windows 8 naar 10, omdat de kans bestaat dat sommige dingen dan anders kunnen werken. Smile
  2. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef HansHs
    Niet uitstellen, Windows 10 is een goed besturingssysteem voor de computer. Het start snel op, het heeft een prettige interface en je kunt er alles mee doen wat je wilt van een Windows-computer. Windows 10 is nu al ruim een jaar op de markt, de kinderziektes zijn er wel uit. Ik heb thuis vier pc's en een laptop met Windows 10 staan (en een werklaptop met Windows 7).


    Smile
  3. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef WilM

    Dit advies geef je aan iemand die stelt dat hij niet durft te upgraden van Windows 8 naar 10, omdat de kans bestaat dat sommige dingen dan anders kunnen werken. Smile


    Weet je, alles went en mijn angst en aversie is meestal snel weg zodra ik mijn manier een beetje heb gevonden.
    Maar wanneer er nog allerlei kinderziektes en moeilijkheden zijn stel ik een eventuele update/upgrade liever nog even uit.
    Bij alles wat 't niet doet geef ik mezelf maar de schuld, en zo kom ik soms nooit tot een betere en afdoende oplossing.
  4. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef WilM

    Dit advies geef je aan iemand die stelt dat hij niet durft te upgraden van Windows 8 naar 10, omdat de kans bestaat dat sommige dingen dan anders kunnen werken. Smile



    - met een schone installatie werk alles wat je installeert ook linux
    - als je de oude pc afdankt en 400/500 euro gaat uitgeven voor een nieuwe computer heb je niet veel te verliezen.

    btw: voor kinderziektes in windows 10 hoef niemand niet bang te zijn, maar bij w10 hebben ze een heleboel dingen een andere naam gegeven en op een andere plek gezet. bij kinux heten de dingen ook anders en staan ook op een andere plek.

    het enige wat ik niet kan doen met mijn (linux) computer is het updaten van m'n tomtom, maar ja dat kan ik ook niet vanaf m'n ipad.
  5. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef koen



    - met een schone installatie werk alles wat je installeert ook linux
    - als je de oude pc afdankt en 400/500 euro gaat uitgeven voor een nieuwe computer heb je niet veel te verliezen.

    btw: voor kinderziektes in windows 10 hoef niemand niet bang te zijn, maar bij w10 hebben ze een heleboel dingen een andere naam gegeven en op een andere plek gezet. bij kinux heten de dingen ook anders en staan ook op een andere plek.

    het enige wat ik niet kan doen met mijn (linux) computer is het updaten van m'n tomtom, maar ja dat kan ik ook niet vanaf m'n ipad.


    Kortom, genoeg redenen om me bij Windows te houden.
    Maar bedankt voor het meedenken.
    13 dec '16 - 11:08:57 / 13 dec '16 - 11:25:17
  6. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef WilM

    Dit advies geef je aan iemand die stelt dat hij niet durft te upgraden van Windows 8 naar 10, omdat de kans bestaat dat sommige dingen dan anders kunnen werken. Smile


    Mijn huidige pc (Windows 7) wekte bij mij steeds meer irritatie op vanwege de traagheid e.d.
    Heb vorige week een nieuwe pc besteld bij een klein zaakje in Amersfoort, die wordt morgen afgeleverd en ge?nstalleerd.
    Ik heb het geluk dat mijn vriendin al gewend is aan Windows10 en me dus komend weekend verder wegwijs mag en moet en zal maken.
    Uiteindelijk zal 't wel goed komen en ik heb ook wel vertrouwen in de "baas" van het zaakje.

    Maar ik denk dat ik pas over een half jaar of zo zal kunnen zeggen dat ik m'n nieuwe pc goed 'ken'.
    En dan n?g haal ik er met mijn beperkte verstand en knowhow misschien nog maar 25% uit van wat ik er ?cht mee zou kunnen.
    Nou ja, dat komt later wel.
  7. Ik heb thuis vijf pc's en een laptop met Windows 10. Het went snel, de pc start snel op, de mogelijkheden zijn goed. Als er iets niet lekker loopt, stuur even een PB-tje :>)
  8. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef HansHs
    Ik heb thuis vijf pc's en een laptop met Windows 10. Het went snel, de pc start snel op, de mogelijkheden zijn goed. Als er iets niet lekker loopt, stuur even een PB-tje :>)


    Smile
Terug naar de lijst