beenham

beenham 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Aan mij de eer om voor morgen de beenham mee te nemen naar het kerstdiner bij de familie. De bereiding in de oven doe ik wel vaker, geen probleem. Alleen nu moet ik ze meenemen naar een ander adres en daar weer warm opdienen. Het zijn beenhammetjes van ca. 500 gram. hoe warm ik die het beste op zonder dat deze uit gaan drogen.
  2. In zelfde vocht na braden. Aluminium folie erover. Lage temp.
  3. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef robinet
    Aan mij de eer om voor morgen de beenham mee te nemen naar het kerstdiner bij de familie. De bereiding in de oven doe ik wel vaker, geen probleem. Alleen nu moet ik ze meenemen naar een ander adres en daar weer warm opdienen. Het zijn beenhammetjes van ca. 500 gram. hoe warm ik die het beste op zonder dat deze uit gaan drogen.

    Wij raden onze klanten aan, 0ven op 160 graden en dan 20 minuutjes....Dat is het lekkerst
  4. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef Edith64

    Wij raden onze klanten aan, 0ven op 160 graden en dan 20 minuutjes....Dat is het lekkerst


    Gewoon in de braadslede zonder aluminiumfolie??
  5. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    De beenhammetjes waren perfect gelukt. In de braadslede met alufolie erover heen 20 minuten in de oven op 160 graden. Bedankt voor het meedenken.
  6. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef robinet


    Gewoon in de braadslede zonder aluminiumfolie??

    Als je elke 20 min wat braadvocht erover schept hoeft dat niet, het is puur tegen uit drogen.

    Fijn dat ie toch gelukt is wij raden klanten aan iets nieuws even een keer uit te proberen voor de kerst, mss voor de volgende keer :-)
Terug naar de lijst