Aflsuiting kerstpakkettenactie 2015

Aflsuiting kerstpakkettenactie 2015 

Onderwerp van OAkerstpakket

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Edite 2015 van de OA Kerstpakkettenactie is wederom een groot succes geweest.

    Dit jaar hebben we met 14 pakketbouwers (het kleinste team ooit) 57 kerstpakketten verzorgd.
    Alle pakketten waren voor de kerst op de plaats van bestemming!

    Er zijn zoveel mensen die we willen bedanken:
    - de pakketbouwers
    - de vervoerders
    - de mensen die iemand genomineerd hebben
    - de mensen die een geldbedrag gedoneerd hebben op het tegoed van de kerstvrouw.
    - de anonieme donateurs die mooie bedragen hebben gestort op de bankrekening van de kerstvrouw.
    - de mensen die een boterkoek kochten bij SaskiaRobin waarmee zij ook doneerden aan de kerstpakkettenactie
    - alle ontvangers die van die lieve berichtjes plaatsten, of PB-den waarmee ze de pakketbouwers en pakketvervoerders een blij gevoel gaven


    Het was weer een mooi kerstpakkettenjaar.

    De kerstvrouwen nemen afscheid van de kerstmuts.

    Wij wensen jullie allemaal voor nu en het jaar 2016 een goede gezondheid, veel geluk en voorspoed voor jezelf en voor hen die belangrijk voor je zijn.

    Liefs,
    Smile
  2. solong
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van solong
    Bedankt voor uw inzet kerstpakket mevrouw.

    Er zelf van mogen genieten Door ooit te maken rond te brengen of te mogen ontvangen
    Deze actie vind ik precies waar ouderalleen voor stond en staat elkaar een warm hart toedragen.

    Iedereen een fijne kerst gewenst.Smile
  3. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    Dank jullie Kerst-vrouwen! En helpers!!
    Ik heb er van genoten en doe dat nog...
    lekker warm dekentje zat er bij, een OA dekentje...
    een fijne herinnering aan een mirakels jaar
    wat ik zo goed kon delen met velen van jullie!
    Daar linkt het aan en dat maakt me heel warm van binnen.
    Smile
  4. Avalon
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Avalon
    Mag ik jullie ook bedanken? Ik vond het enorm fijn en hartverwarmend om te worden verrast met zo'n mooi pakket.
    Genomineerd worden voelt bijzonder en dat had ik even nodig. En dan nog al dat werk dat door meerdere mensen wordt verzet.
    EchtSmileSmileSmile
Terug naar de lijst