niet op OA site kunnen komen

niet op OA site kunnen komen 

Onderwerp van ware-jacob

Terug naar de lijst
  1. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e
    Ik kan opeens niet meer met foontje op OA komen. Iedere keer komt het inlogscherm opnieuw tevoorschijn.
    Iemand advies?
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Misschien is dat een cookies-probleem. Probeer die te wissen. Samen met de tijdelijke internetbestanden. Hoop dat je dat kunt vinden in je browser...
  3. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Waar zouden we zijn zonder alle automatisering van tegenwoordig SmileSmile


    In het bos of op het voetbalveld. Smile
  4. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e
    quote:
    Dit schreef bart
    Misschien is dat een cookies-probleem. Probeer die te wissen. Samen met de tijdelijke internetbestanden. Hoop dat je dat kunt vinden in je browser...


    Hmm je zegt het goed, hopelijk kan ik dat vinden..
  5. Jeecee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jeecee
    Het probleem is opgelost! Ik kon dus niet op de site van OA komen maar wel op FB en andere sites. Heel vreemd. Gisteren heb ik op mijn werk (ja in de pauze) geprobeerd in te loggen en dat lukte prima.
    Vanochtend thuis weer geprobeerd en zie daar; ik ben er weer. Niet nodig om Online te bellen. Iedereen bedankt voor het meedenken.

    Groetjes Jitske
  6. Tom
    Nou moe!

    Toon alleen de berichten van Tom
    quote:
    Dit schreef bart
    Ze moeten morgen maar boos online gaan bellen en schadevergoeding eisen voor de verloren uren!



    Hey Bart,

    Online heeft het inmiddels gefixt, ik ben er weer Smile
  7. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    Yearhhhh ze zijn er weer!!!!
  8. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    En gaat het nog een beetje met jullie?

    Smile
  9. Tom
    Nou moe!

    Toon alleen de berichten van Tom
    quote:
    Dit schreef bart
    En gaat het nog een beetje met jullie?

    Smile


    Wanneer jij de kerstversiering uit de OA-banner haalt, ben ik weer helemaal tevreden Smile
  10. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Tom


    Wanneer jij de kerstversiering uit de OA-banner haalt, ben ik weer helemaal tevreden Smile


    Oepsie...

    vergeten....
  11. Phred
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Phred
    Interesant, ik had hetzelfde probleem in december, maar loste weer vanzelf op na 2 dagen. Onhandig was alleen dat ik midden in een uitje organiseren was.
    Misschien kon het ook een oorzaak zijn dat er enkele kopie of dezelfde mailtjes verstuurd zijn naar leden en dan blokkeert alsof het spam was. Bij een andere site gebeurde zoiets ook.
  12. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Phred
    Interesant, ik had hetzelfde probleem in december, maar loste weer vanzelf op na 2 dagen. Onhandig was alleen dat ik midden in een uitje organiseren was.
    Misschien kon het ook een oorzaak zijn dat er enkele kopie of dezelfde mailtjes verstuurd zijn naar leden en dan blokkeert alsof het spam was. Bij een andere site gebeurde zoiets ook.

    De wegen van het internet zijn ondoorgrondelijk, maar wat je hier noemt ligt niet erg voor de hand. De enige die kan vertellen wat er hier mis was en waarom het mis was is online.nl. Dat kan gaan om een kapotte server of om een foutje van een medewerker of om een hackpoging van derden. We weten het niet.
Terug naar de lijst