OA-uitjes gerangschikt

OA-uitjes gerangschikt 

Onderwerp van Boukje

Terug naar de lijst
  1. Boukje
    olandesina volante

    Toon alleen de berichten van Boukje
    Is er ergens een pagina waar ik alle door OA georganiseede uitjes gerangschikt kan zien?
    Ik zoek b.v. het Slagharen-weekend, en wil graag weten welke weekenden er nog meer door OA georganiseerd worden.

    Ik kan alleen maar de vragen over de OA-uitjes vinden, maar niet de beschrijving van de uitjes zelf, zoals dat bij de OA-vakanties wel kan.
    Of heb ik tomaten op mijn ogen?

    Wie helpt me even?
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Dat kan alleen als er op dat moment een uitje georganiseerd door OA bij de uitjes staat. En enkel dan kun je rangschikken op het uitje/de uitjes die op dat moment aangeboden worden.

    Uitjes uit het verleden is de informatie van weg. Kun je dus ook niet meer nazoeken. Enkel de vragen die erover gesteld zijn.

    In de lange termijnplanning kun je zien welke uitjes op stapel staan, maar is geen garantie dat deze uitjes ook daadwerkelijk op die datum georganiseerd worden (meestal wel, maar er kan van afgeweken worden, het is dan ook een planning).

    Of bedoel je dit niet?
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Ik denk dat het over de uitjes op de lange termijnplanning gaat.

    Als de uitjes niet op de uitjes-pagina staan, dan zijn ze nog niet gepubliceerd. Dan is het even wachten geblazen. Of bij mij zeuren.
  4. Boukje
    olandesina volante

    Toon alleen de berichten van Boukje

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Dat kan alleen als er op dat moment een uitje georganiseerd door OA bij de uitjes staat.


    quote:
    Dit schreef bart
    Ik denk dat het over de uitjes op de lange termijnplanning gaat.

    Als de uitjes niet op de uitjes-pagina staan, dan zijn ze nog niet gepubliceerd. Dan is het even wachten geblazen. Of bij mij zeuren.


    Het gaat mij niet over de uitjes op de langetermijnplanning, maar over de uitjes die er binnenkort aankomen.
    Maar kennelijk staan er dus geen OA-uitjes in de kortetermijnplanning, zodat ze gewoon nog niet te zien zijn.

    Als ze wel in de gewone planning staan, dan zijn ze op de uitjes-pagina toch niet tussen de andere (door leden georganiseerde) uitjes te zien, maar bovenaan, net als op de vakantie-pagina?
    Dat beeld miste ik.
    Maar ik ben dus kennelijk gewoon te snel met mijn jaarplanning... Smile
  5. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef Boukje
    ....Als ze wel in de gewone planning staan, dan zijn ze op de uitjes-pagina toch niet tussen de andere (door leden georganiseerde) uitjes te zien, maar bovenaan, net als op de vakantie-pagina?
    ...Smile

    Yep.
  6. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    ..........Uitjes uit het verleden is de informatie van weg. Kun je dus ook niet meer nazoeken. ..

    Sorry Arno, maar die staan hier >>LINK<<
Terug naar de lijst