Vegetarische recepten zonder zuivel, suiker, ei, tomaat, spinazie, pasta en aardappel :-)

Vegetarische recepten zonder zuivel, suiker, ei, tomaat, spinazie, pasta en aardappel :-) 

Onderwerp van Anke

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef vanya
    Ja, ik heb een tijdje behoorlijk last van Candida gehad. Klachten: heel erg zin in suiker, erg moe, opgeblazen buik, slap, ect
    Uiteindelijk kwam dit ook uit een onderzoek.
    Toen heb ik een aantal maanden grapefruit seed extract gebruikt en dat helpt echt goed.
    Het werkt als anti biotica.
    Je kunt het in sap of water doen, is erg sterk en ook vies.
    Vooral niet puur gebruiken want het maakt je slijmvlies kapot!
    Je kunt het online bestellen.

    En deed je daarnaast ook nog dat candida dieet? (vroeg mijn dochter)
  2. vanya
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van vanya
    Hoi,

    Ja dieet is wel belangrijk, vooral geen suiker, alcohol, pasta, tarwe, fruit.
    Maar er blijft nog heel veel over wat wel lekker is!Smile
  3. Petra4
    Leef je leven en geniet!

    Toon alleen de berichten van Petra4
    Er is al veel voorbij gekomen, nog een kleine aanvulling waar je misschien iets mee kan.

    - Recepten van Rens Kroes, veel variatie met producten die ze zo te lezen mag eten. Ik heb haar boeken, als je wilt kan ik je recepten hieruit mailen. Er staat ook veel op haar site.
    - Ei vervangen in recepten: 1 eetlepel chia zaad en 3 eetlepels water. 10 minuten laten staan en dan als vervanger van ei te gebruiken.
    - Zelf crackers maken met zaden, noten en havervlokken. Eenvoudig te maken en erg lekker.
    - Bietjes en pastinaak drogen in de oven, in hele dunne plakjes snijden (kan gewoon met de kaasschaaf), half uurtje in de oven op 180 graden. Lekker als snack tussendoor.
    - Kokosmelk of amandelmelk (ook eenvoudig zelf te maken) gebruiken, ook lekker als ontbijt met havermout.

    Succes en fijn dat ze al meer energie krijgt! En ondanks het feit dat de reden geen leuke is, is het wel leuk om samen een andere manier van koken te ontdekken.
  4. Avalon
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Avalon
    Ik moet op mijn aanbod van inscannen terugkomen. Het zijn allemaal recepten met of vlees, of kaas, of aardappelen.Smile

    Ik zal vanavond het enkele recept zonder dat alles wel overtypen.
Terug naar de lijst