Opleiding in New York aan de American Ballet Theatre Jacqueline Kennedy Onassis School

Opleiding in New York aan de American Ballet Theatre Jacqueline Kennedy Onassis School 

Onderwerp van martijntje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef Liek


    Wow Martijntje wat een leuk stuk en wat een leuke zoon!


    Dank je wel.
  2. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    quote:
    Dit schreef martijntje
    Twee weken geleden is mijn zoon ge?nterviewd voor een Nederlandse jongerenkrant.

    >>LINK<<


    Wat leuk! Je zult wel heel trots zijn
  3. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef Batavus


    Wat leuk! Je zult wel heel trots zijn


    Dank je. Trots zeker maar ik ben vooral blij dat hij daar goed op zijn plek zit.
  4. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    Afgelopen nacht, in New York de avond, zoon via de livestream zien dansen. Hij begint in dit filmpje bij minuut 4.37. Hij staat dan helemaal links van de zes jongens als ze beginnen met dansen. >>LINK<< Hij is een paar keer heel herkenbaar in beeld.
    Heel bijzonder om dit van zo'n afstand live mee te kunnen kijken.
  5. Karin67
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Karin67
    Mooi! En idd goed in beeld. Wat zul je trots zijn
  6. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk
    Ik vroeg me al een paar keer af hoe het met Jillis in NY ging.
    Leuk om hier te lezen dat het goed gaat Smile
  7. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef Pluk
    Ik vroeg me al een paar keer af hoe het met Jillis in NY ging.
    Leuk om hier te lezen dat het goed gaat Smile


    Hij heeft het heel erg naar zijn zin. Begint zich steeds meer thuis te voelen in New York en de opleiding. Maar is voor nu heel blij dat hij weer even thuis is tijdens de winterbreak. Zijn dorm is drie weken gesloten. En voor mij natuurlijk ook heel fijn. Ondanks dat er regelmatig contact was krijg ik nu wel meer van zijn leven daar te horen.
  8. Anja4U
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anja4U
    Hoi, ik lees vanaf t begin mee en heb veel bewondering, hoe t gaat en hoe jullie t aangepakt hebben.
    Stoer om je droom zo na te jagen,respect.
    Vanavond ben ik met mijn zoon van 14 jaar naar het Zwanenmeer geweest uitgevoerd door de staatsopera van Tartastan.
    We hebben als "leek" enorm genoten, t was prachtig, inclusief orkest in de orkestbak
    En voor jullie, geniet samen van deze mooie droom die uitkomt
  9. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje

    quote:
    Dit schreef Anja4U
    Hoi, ik lees vanaf t begin mee en heb veel bewondering, hoe t gaat en hoe jullie t aangepakt hebben.
    Stoer om je droom zo na te jagen,respect.
    Vanavond ben ik met mijn zoon van 14 jaar naar het Zwanenmeer geweest uitgevoerd door de staatsopera van Tartastan.
    We hebben als "leek" enorm genoten, t was prachtig, inclusief orkest in de orkestbak
    En voor jullie, geniet samen van deze mooie droom die uitkomt


    Wat lief. Dank je.
    Leuk dat je met je zoon naar het Zwanenmeer bent geweest en jullie genoten hebben.
    Het is echt heel bijzonder dat hij op basis van een filmpje is aangenomen, maar nog bijzonderder is dat het gelukt is met alle financi?le steun om daar echt naar toe te kunnen gaan. Dan is het ook nog eens heel erg spannend of hij het niveau wel aankan. Maar volgens hem gaat het echt goed. Hij leert veel en zegt ook heel erg vooruit gegaan te zijn.
Terug naar de lijst