Deur vaatwasser springt open

Deur vaatwasser springt open 

Onderwerp van Salome

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Salome



    Dan moet ik toch de pomp eruit gaan schroeven. Ok?, morgen.Smile

    Clara, hij draait niet meer, net zoals voordat ik begon met schoonmaken, dus ik kan hem ook niet laten draaien met iets.
    Deur openspringen is dus op dit moment ook niet de issue.



    En als je er soda in gooit met kokend water en een kwartiertje laat staan, dan afpompen (pompen doet ie toch nog wel?). Soda krijg veel schoon/ontvet.
  2. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef Clara



    En als je er soda in gooit met kokend water en een kwartiertje laat staan, dan afpompen (pompen doet ie toch nog wel?). Soda krijg veel schoon/ontvet.



    Gedaan. Daarna kort programma gestart, wat ie keurig deed.
    Tot vijf minuten voor het einde, toen gooide hij de deur weer open, met een laag water onderin.Smile
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Geeft je vaatwasser niet 1 of andere foutcode? Als er geen display is, zou dat ook met de lampjes kunnen zijn die hij op een bepaalde manier laat knipperen
  4. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Geeft je vaatwasser niet 1 of andere foutcode? Als er geen display is, zou dat ook met de lampjes kunnen zijn die hij op een bepaalde manier laat knipperen



    Niet als ie openspringt. Dan stopt ie gewoon.
    Als hij gewoon alleen maar afpompt - en dat is dus nu niet - knippert het lampje ja.
    Het lijkt toch alsof hij net t? verstopt zit. Dat ik het iedere keer met soda of Dasty bijna voor elkaar krijg en dan weer niet.
  5. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Het word tijd om nu echt te gaan sleutelen en de voor de consument niet bereikbare delen schoon te maken denk ik... inclusief de overdruk luchtafvoer waar wellicht een olijf uit gepeuterd moet worden zodat de deur niet meer openspringt als het binnen heet word.
    2 mrt '16 - 15:41:58 / 7 mrt '16 - 14:41:10
  6. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef Raymond
    Het word tijd om nu echt te gaan sleutelen en de voor de consument niet bereikbare delen schoon te maken denk ik... inclusief de overdruk luchtafweer waar wellicht een olijf uitgepeuterd moet worden zodat de deur niet meer openspringt als het binnen heet word.



    Jup, je hebt gelijk.
  7. ErikD
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ErikD
    Probeer eens duo-ontstopper wat je ook voor verstopte afvoeren gebruikt.
    Van HG, is bij blokker e.d. te halen.
    Gemengd in het gat gieten waar normaal het eerste filter zit.
    Tijdje laten staan en dan gaan draai?n.
    Succes
Terug naar de lijst