WC trekt niet (goed) door

WC trekt niet (goed) door 

Onderwerp van Annik


Dit onderwerp is gesloten.
door Annik zelf op 29 juni 2016 om 17:53:44

Terug naar de lijst
  1. Annik
    Ik ben wie ik ben....

    Toon alleen de berichten van Annik
    Sinds een paar dagen lukt het niet om het toilet goed door te trekken.
    Het water komt iedere keer omhoog in de pot en zakt dan langzaam weg. Bij een 1e keer blijft het toiletpapier nog in de pot, na nog een keer doortrekken gaat het weg.
    Gelukkig heb ik 2 wc's dus voor de grote boodschappen gebruiken we nu de andere wc's

    Heb al van alles geprobeerd, maar niets lijkt te helpen. Ontplopper, tuinslang gebruikt om alles door te spoelen (water loopt weg) en chemische ontstopper. Water in douche en wastafel loopt gewoon weg...

    Iemand nog een tip?
  2. Handdoek om de wc-borstel draaien. Zo ver mogelijk in de afvoer stoppen en dan snel terugtrekken. Paar keer proberen tot ie plop zegt.
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Rioleringsbedrijf bellen.
  4. >>LINK<<

    Met een veer. Dan kom je verder de pot in. Enig idee wat de verstopping veroorzaakt? Ik heb eens een plastic omhulsel van een toiletblok doorgespoeld. Smile
  5. Annik
    Ik ben wie ik ben....

    Toon alleen de berichten van Annik

    quote:
    Dit schreef Clara
    >>LINK<<

    Met een veer. Dan kom je verder de pot in. Enig idee wat de verstopping veroorzaakt? Ik heb eens een plastic omhulsel van een toiletblok doorgespoeld. Smile


    Geen idee. Het water loopt uiteindelijk wel weg, maar het lijkt alsof er geen 'zuigkracht' in zit.
  6. Heel simpel pot losschroeven en weghalen en leiding doorspoelen.
  7. En hoe is het afgelopen met de verstopping
  8. robbyrood
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van robbyrood
    Bel RRS...
    hahaha, das het bedrijf van mijn buurman...
    sorry....zal wel kalk en zo aan de andere niet zichtbare kant van het waterslot in de pot zitten.
    Ik ga er meestal met een slang en een extra emmer water tegen aan...lukt vaak wel.
    En anders een slang zien te lenen die je op een hogedrukreiniger kan zetten met een kopje waarbij er 6 stralen naar achteren spuiten en 1 naar voren ..die trekt zich er door heen...
    Succes
  9. Ach robbyrood ze zetten qel het probleem neer maar nooit wat het is geweest en hoe opgelost. Zodat anderen er ook wat aan hebben.
  10. Annik
    Ik ben wie ik ben....

    Toon alleen de berichten van Annik

    quote:
    Dit schreef Hightower
    Ach robbyrood ze zetten qel het probleem neer maar nooit wat het is geweest en hoe opgelost. Zodat anderen er ook wat aan hebben.


    Pfffff... Er is ook een leven naast OA en soms heb ik gewoon ook even geen tijd voor OASmile

    Ontplopper, tuinslang en chemisch spul geprobeerd. Hielp allemaal niet.
    Was toen even een weekje weg van huis, dus maar even zo gelaten. Bij thuiskomst emmers met heet water en sop er doorheen gegooid en dat leek langzaam te helpen.
    Paar dagen na elkaar gedaan en nu werkt alles weer als een zonnetje Smile
Terug naar de lijst