Windows 10 valt tegen

Windows 10 valt tegen 

Onderwerp van Gerdy1

BEHEERD DOOR:
rdolfijn

Dit onderwerp is gesloten.
door Gerdy1 zelf op 7 mei 2016 om 16:14:35

Terug naar de lijst
  1. Gerdy1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Gerdy1
    Ik dacht nieuwe computer dus dan ook maar windows 10. Nou dat valt tegen.
    Als ik een pdf wil openen wordt dit gedaan met Microsoft Edge dan zit je in de browser. Duurt ook erg lang. Ik heb ook een aantal snelkoppelingen in de browser staan die vervolgens ook niet openen. Als ik in de mail een link heb opent deze ook niet.
    Al met al valt het erg tegen. Ik heb eerlijk gezegd ook geen tijd of geduld om dit allemaal uit te zoeken.
    Wat doe ik fout...Smile

    Gr. Gerdy
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Toch even wat geduld en tijd vrijmaken. Dat is altijd handig bij de aanschaf van een nieuw apparaat.

    Haal in de store even een PDF reader op, dan opent PDF niet meer in Edge, hoewel dat net zo goed werkt als een reader.
  3. ongeveer alles.

    Je kan zelf aangeven met welk programa's jouw pc laptop de bestanden moet openen.

    na een dagje stoeien werkt het goed.

    Ik was ook niet in ene er gek op maar heb ook geen problemen bemerkt.

    soms moet je even ergens tijd insteken
  4. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Ik had 8.1
    en moet zeggen dat ik de Windows 10 versie een stuk gebruiksvriendelijker vind
    het went hoor, ?cht!
  5. paul1964
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van paul1964
    Google is je beste vriend...
    Waar waren je verwachtingen op gebaseerd?
    Dat iets nieuws altijd makkelijker werkt dan wat je gewend was?
    Sommige dingen veranderen door nieuwe inzichten en verdere ontwikkelingen.
    Daardoor kunnen programma's anders werken.
    Even intypen wat je wilt in de zoekmachine en je krijgt meestal snel een oplossing.
    Windows 95 - 8.1 openen PDF bestanden meestal in de reader van Adobe. En die is ooit ge?nstalleerd op je vorige PC.
    Als je geen tijd hebt en het geduld niet hebt........
    Dan heb ik verder geen oplossing.
  6. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    Nadat Windows een week geleden ineens automatisch begon te upgraden naar Windows 10 was ik eigenlijk van plan het meteen ongedaan te maken.
    Maar nu na een week aankijken laat ik het zo, het is vooral even wennen en ik kom toch wel dingen tegen die gebruiksvriendelijker zijn.

    Ik heb 1 keer een pdf bestand geopend met adobe waarna er gevraagd werd of ik dist als standaard programma wil gebruiken om pdf bestanden te openen, ja aanvinken en opent nu steeds met adobe.
    Gewoon even aan jouw eigen voorkeuren aanpassen dus Smile
  7. CoDe
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van CoDe
    quote:
    Dit schreef Rene_63
    Nadat Windows een week geleden ineens automatisch begon te upgraden naar Windows 10 was ik eigenlijk van plan het meteen ongedaan te maken.
    Maar nu na een week aankijken laat ik het zo, het is vooral even wennen en ik kom toch wel dingen tegen die gebruiksvriendelijker zijn.


    Dit had ik ook en ik dacht er hetzelfde over.
    Geef het wat tijd, probeer wat verschillende dingen uit en anders kun je binnen een maand nog terug.
  8. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    quote:
    Dit schreef Rene_63
    Nadat Windows een week geleden ineens automatisch begon te upgraden naar Windows 10 was ik eigenlijk van plan het meteen ongedaan te maken.
    Maar nu na een week aankijken laat ik het zo, het is vooral even wennen en ik kom toch wel dingen tegen die gebruiksvriendelijker zijn.

    Ik heb 1 keer een pdf bestand geopend met adobe waarna er gevraagd werd of ik dist als standaard programma wil gebruiken om pdf bestanden te openen, ja aanvinken en opent nu steeds met adobe.
    Gewoon even aan jouw eigen voorkeuren aanpassen dus Smile



    ik had ook ineens vanzelf windows 10 gisterenochtend
  9. Gerdy1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Gerdy1

    Het is gelukt om de pdfjes te laten openen in adobe. Ik heb internet explorer er uitgegooid en heb nu weer Firefox. Als ik nu vanuit de mail een link open doet ie het meteen. Dat bevalt toch wat beter ..
    Bedankt voor de hulp Smile
Terug naar de lijst