Muizenplaag

Muizenplaag 

Onderwerp van anita63

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. anita63
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van anita63
    Wij hebben muizen en heb gif neergelegd die ze kennelijk erg lekker vinden 😕
    Heeft er iemand ervaring met een bedrijf die muizen verdelgt aangezien ze nu ook op de slaapkamer zijn gesignaleerd. ?
  2. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Wanneer je een huurwoning hebt, de woningbouwvereniging inschakelen. Kleine kosten zijn voor jezelf, maar bij een grote plaag en hoge kosten is de verhuurder aan zet en dient dit op te lossen en te betalen.
  3. heleni
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van heleni
    Helaas veel ervaring.
    Koop gif bij GDD, dat is vers en dodelijk!
  4. JWmartin
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van JWmartin
    Een poes te logeren vragen?
  5. CoDe
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van CoDe
    Als ze je gif lekker vinden dan gaan ze later ergens anders dood, dus blijven voeren dat muizengif. Maar ze vallen niet dood neer naast het gif Smile. Ik heb even gegoogeld en op deze site leggen ze de werking van het gif uit >>LINK<< Het gaat niet om het bedrijf maar om de achtergrond van hoe het gif werkt en dat dit dus gerust 14 dagen kan duren

    In maart had ik een kleine plaag op zolder. Mijn zoon hoorde ze zelfs knagen. Ik ben geen voorstander van gif i.v.m. andere dieren in huis en heb het met de ouderwetse muizenval opgelost. In 1 week hebben we er 8 gevangen. Het is even een klusje maar je ziet meteen resultaat (=dode muis). We hebben de val (eerst 1 en later 3) gevuld met een korstje brood (beetje klem aan dat haakje dat op het plankje zit) en daarop een lekkere dotje chocopasta. Nou dat vonden ze lekker!!! De val plaats je dwars langs een muur (want muizen lopen over het algemeen niet midden door de kamer maar langs de randen). En dan elke dag een keertje kijken. De buren hebben we ook ingelicht (oud twee onder een kap huis) en die hebben op hun zolder wel gif gezet. Nu staan de vallen er alleen nog preventief maar al een tijdje geen muis meer gevangen.
  6. anita63
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van anita63

    Bedankt voor jullie reacties. .Er is inmiddels een verdelgen geweest en zijn we er al vanaf. ...Smile
  7. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Mijn katten nemen ze leven mee naar binnen. Had twee survivors van de cat-attack in mijn keuken. Kastje onder gootsteen heeft opening waar gelukkig ook de kat door kan, het probleem werd zo weer natuurlijk verholpenSmile
  8. anita63
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van anita63

    quote:
    Dit schreef wendy72
    Mijn katten nemen ze leven mee naar binnen. Had twee survivors van de cat-attack in mijn keuken. Kastje onder gootsteen heeft opening waar gelukkig ook de kat door kan, het probleem werd zo weer natuurlijk verholpenSmile



    Ik ben allergisch voor katten dus die optie is al uitgesloten maar het lijkt erop dat wij er nu ookvsnaf zijn😊
Terug naar de lijst