Geknutsel aan de software van OA

Geknutsel aan de software van OA 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Ik meen me te herinneren dat als je je aanmeldde bij een uitje, dat uitje dan automatisch bij je favorieten terecht kwam. Nu is dat niet meer, slechts als je ook nog wat schrijft in het draadje van het uitje, maar niet meer als je je alleen aanmeldt.
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Mikky
    Ik meen me te herinneren dat als je je aanmeldde bij een uitje, dat uitje dan automatisch bij je favorieten terecht kwam. Nu is dat niet meer, slechts als je ook nog wat schrijft in het draadje van het uitje, maar niet meer als je je alleen aanmeldt.

    Dat is volgens mij altijd al zo geweest, daarom vergat ik vaak uitjes waar ik me voor aangemeld had...
  3. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Dat is volgens mij altijd al zo geweest, daarom vergat ik vaak uitjes waar ik me voor aangemeld had...

    Huh? Echt?? Of is dit gewoon een smoes van je om je afwezigheid te verklaren? Smile
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Mikky

    Huh? Echt?? Of is dit gewoon een smoes van je om je afwezigheid te verklaren? Smile

    Eh... In tegenstelling tot andere mensen was ik er gisteren gewoon snoes Smile

    Maar serieus: volgens mij is dit altijd al zo geweest.
  5. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Eh... In tegenstelling tot andere mensen was ik er gisteren gewoon snoes Smile

    Maar serieus: volgens mij is dit altijd al zo geweest.


    ow.. wat stom Smile
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef bart

    Ja je hebt gelijk... Aan de andere kant is het altijd alleen door jou verzonden. Daar is geen uitzondering op, zoals bij het ontvangen. Dan is het nu dus 100% nutteloze informatie om het erbij te zetten.

    Maar wel eenduidiger.


    Toch fijn dat je het hebt aangepast. Het ziet er nu gewoon 'logischer' uit naar mijn mening Smile
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Mikky
    Ik meen me te herinneren dat als je je aanmeldde bij een uitje, dat uitje dan automatisch bij je favorieten terecht kwam. Nu is dat niet meer, slechts als je ook nog wat schrijft in het draadje van het uitje, maar niet meer als je je alleen aanmeldt.

    Goed idee.

    Als het goed is werkt het nu zo.
  8. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Eventueel hier testen:
    >>LINK<<

    En kijk daarna bij je favorieten of hij erbij staat.

    let wel, het is afhankelijk van de optie "Standaard toevoegen aan je favorieten?" onder MijnOA/Opties. Als je die uit hebt staan wordt het draadje niet vanzelf toegevoegd aan je favorieten.
  9. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Bij mij is hij toegevoegd aan de favorieten.
Terug naar de lijst