Ruzie met OneDrive

Ruzie met OneDrive 

Onderwerp van Anne1967

BEHEERD DOOR:
rdolfijn

Dit onderwerp is gesloten.
door Anne1967 zelf op 1 juni 2016 om 08:39:56

Terug naar de lijst
  1. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967

    quote:
    Dit schreef scar
    Je hebt bij het onbetaalde onedrive account maar vijf gig he? Weet je zeker dat je voldoende ruimte hebt?

    Heb office 365, dus (ik geloof) 1 TB.
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Dan heb je voldoende.
  3. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef Anne1967

    Heb office 365, dus (ik geloof) 1 TB.

    Sterker nog.. onbeperkt.

    Office 365 met onbeperkte OneDrive-opslag is beschikbaar vanaf 6,99 dollar per maand. Microsoft wil met de onbeperkte opslag OneDrive, voorheen SkyDrive, interessanter maken voor potenti?le klanten. Dat wil het doen door de dienst meer te integreren in persoonlijke en zakelijke tools die het aanbiedt aan klanten.

    Als.je maar betaald......
  4. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967

    quote:
    Dit schreef Raymond

    Sterker nog.. onbeperkt.

    Office 365 met onbeperkte OneDrive-opslag is beschikbaar vanaf 6,99 dollar per maand. Microsoft wil met de onbeperkte opslag OneDrive, voorheen SkyDrive, interessanter maken voor potenti?le klanten. Dat wil het doen door de dienst meer te integreren in persoonlijke en zakelijke tools die het aanbiedt aan klanten.

    Als.je maar betaald......

    Ja ik geloof dat we per jaar weetikwat betalen. Wel onbeperkt opslag x 4 personen en de uitgebreide office 365 incl publisher (waarmee ik mijn foldermateriaal maak) dus het zal wel.
  5. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Na een tweetal uurtjes remote overleg tussen TS mijzelf en de heer onedrive is de ruzie bijgelegd.
  6. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967

    quote:
    Dit schreef Raymond
    Na een tweetal uurtjes remote overleg tussen TS mijzelf en de heer onedrive is de ruzie bijgelegd.

    Raymond is mijn HELD!!!!SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmile
Terug naar de lijst