Windows Live Mail werkt straks niet meer i.c.m @outlook.com, @hotmail.com, @live.com @msn.com

Windows Live Mail werkt straks niet meer i.c.m @outlook.com, @hotmail.com, @live.com @msn.com 

Onderwerp van Raymond

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Een OA lid melde mij het volgende:
    "Ik las ergens iets over dat eind volgende maand alle email adressen die eindigen op live, hotmail etc het niet meer zouden doen. Die worden uit de lucht gehaald?"

    Dit klopt niet maar wat is er dan wel?

    Ik denk dat dit >>LINK<< artikel door iemand gelezen en verkeerd begrepen is:


    En als ik specifiek naar dit stukje hieruit kijk:
    Anyone who currently uses Windows Live Mail 2012 application to connect to an email account ending in @outlook.com, @hotmail.com, @live.com or @msn.com from Outlook.com needs to switch to an alternate email application or start accessing their email via web browser. People who use Windows Live Mail 2012 application to connect to email services other thanOutlook.com, including Gmail, Yahoo Mail, or others that use POP3 or IMAP protocols, do not need to take action. Outlook.com users who do not use Windows Live Mail 2012 application also do not need to take action.

    En hier staat dat mensen die het programma Windows Live Mail 2012 gebruiken om email adressen welke eindigen op @outlook.com, @hotmail.com, @live.com of @msn.com een probleem krijgen omdat dit Windows Live Mail 2012 programma straks niet meer werkt met deze mail adressen.

    Als je op de support pagina kijkt van windows live mail (>>LINK<<) krijg je dan ook een melding bovenin met de tekst: Note: Some email service providers have moved to newer email protocols for improved security and reliability. These email service providers may no longer work with Windows Live Mail.

    Als je een ander mailprogramma gebruikt om email adressen welke eindigen op @outlook.com, @hotmail.com, @live.com of @msn.com te benaderen, of je mail benaderd via een web browser heb je geen probleem.

    Voorbeelden van mail programma's (mail clients): >>LINK<<
    31 mei '16 - 17:03:50 / 31 mei '16 - 17:40:03
  2. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Raymond, je linkjes komen er niet door.
  3. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond

    quote:
    Dit schreef Joy
    Raymond, je linkjes komen er niet door.


    Verholpen! DANK!
Terug naar de lijst