Netflix, hoe?

Netflix, hoe? 

Onderwerp van Boep

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    quote:
    Dit schreef Boep

    Even gezocht op het >>LINK<< Ja, is wel iets voor mij denk ik. Smile
    Eerst House of Cards doorworstelen.
    Vanavond ga ik trouwens proberen de chromecast te verhuizen naar mn slaapkamer tv. Volgens mij moet dat kunnen! Maar zo niet, dan vraag ik hier wel weer advies. Smile

    Zolang je een HDMI aansluiting op de slaapkamer TV hebt en je WiFi bereik voldoende is gaat dat lukken!
  2. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef Jans

    Zolang je een HDMI aansluiting op de slaapkamer TV hebt en je WiFi bereik voldoende is gaat dat lukken!

    Ja volgens mij zit er een hdmi aansluiting op dus daarom dacht ik ook dat het moet kunnen. Regulier wifi bereik is geen probleem, voor tablet enzo dus dan moet dat met de cast ook lukken toch?
  3. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    quote:
    Dit schreef Boep

    Ja volgens mij zit er een hdmi aansluiting op dus daarom dacht ik ook dat het moet kunnen. Regulier wifi bereik is geen probleem, voor tablet enzo dus dan moet dat met de cast ook lukken toch?

    Ja, dat moet lukken. Succes ermee en plezier met Netflix, dat blijf ik een prachtige ontwikkeling vinden (net als Spotify, Bliyoo en andere legale digitale kijk, luister en lees diensten).
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Boep
    Zo. Hij doet'et! Smile
    Vanmorgen eerst de stroom van tv ?n modem afgehaald. Opstarten en klaar. Smile
    Dank allen voor het meedenken.
    ja zo makkelijk hoort het te gaan. Fijn!
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Inge65

    Zei ik toch... Smile
    En ik ook.

    Call the midwife!
Terug naar de lijst