Londen met zoons, tips?

Londen met zoons, tips? 

Onderwerp van Aly_ve

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. geert26
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van geert26
    quote:
    Dit schreef Aly_ve

    Als ik prijs en tijd reken, ben ik met de trein het goedkoopst. En eigenlijk ook het snelst want de trein stopt midden in Londen

    Ik denk dan: keus gemaakt.
  2. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Tuwa
    Wat is qua vliegen het makkelijkste vliegveld om op aan te komen als je een paar dagen Londen wilt doen?
    Gatwick? Southend?
    Hoeveel moet je dan nog rekenen voor vervoer naar The City?
    En is een ander vertrekvliegveld dan Schiphol echt zo veel goedkoper?

    Als je goed zoekt is Easyjet al behoorlijk goedkoop.
    Gatwick-London is goedkoper/sneller dan Southend-London, maar Gatwick heeft de genoemde nadelen van een groot vliegveld.
  3. roger35
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van roger35
    quote:
    Dit schreef geert26

    Ik denk dan: keus gemaakt.


    Ik ga altijd met de bus. Last minute retour is 19,95 euro. Meerdere opstapplaatsen in Nederland. Je wordt afgezet op Victoria embankment. Metro kaart is dus helemaal niet nodig. Wel helaas 10 euro per boeking. Deze prijs is voor 1 dag, wel een lange dag
  4. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    quote:
    Dit schreef Tinus

    Als je goed zoekt is Easyjet al behoorlijk goedkoop.
    Gatwick-London is goedkoper/sneller dan Southend-London, maar Gatwick heeft de genoemde nadelen van een groot vliegveld.


    mee eens, ik ga ook altijd met easyjet naar gatwick en dan met de trein (niet die 'snelste' Express nemen maar de Southern).
  5. Aly_ve
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Aly_ve

    We gaan toch Vliegen.
    Met easyjet van schiphol naar Luton en de afstand naar londen city is van daaruit 55 km.
    Hotel geboekt in de wijk hammersmith .
    In ieder geval staat London Eye op t programma.
    Weet iemand of t goedkoper en handiger is om dat vanuit Nl te boeken?
    Zo ook de speedboottocht over de Thames?
  6. sanny
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van sanny
    Wanneer gaan jullie of zijn jullie inmiddels geweest?
    Ik ga de 16e met mijn zoon. We gaan met de trein. Ik moest 59 euro pp enkele reis betalen. Vond ik goed te doen. Ben nu aan het kijken wat er allemaal te doen is.
  7. sanny
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van sanny
    quote:
    Dit schreef Aly_ve
    Weet iemand of t goedkoper en handiger is om dat vanuit Nl te boeken?
    Zo ook de speedboottocht over de Thames?


    Mogelijk te laat voor je, maar met een treinkaartje (of travelcard gekocht op een treinstation) is, met een 2 for 1 voucher (van te voren uitprinten) de tweede persoon gratis. Dit kan zowel voor London Eye als voor de speedboot en bij nog heel veel meer attracties.
  8. Aly_ve
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Aly_ve

    quote:
    Dit schreef sanny
    Wanneer gaan jullie of zijn jullie inmiddels geweest?
    Ik ga de 16e met mijn zoon. We gaan met de trein. Ik moest 59 euro pp enkele reis betalen. Vond ik goed te doen. Ben nu aan het kijken wat er allemaal te doen is.

    Wij gaan pas in de herfstvakantie dus nog even tijd.
    Bedoel je een treinkaartje kopen hier of daar voor de 2 voor 1 actie ? Ik wilde ook eerst met de trein maar gaan nu toch vliegen.
  9. sanny
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van sanny
    Nee. Als je in plaats van een oystercard (zeg maar de ov kaart) een enkeltje met de trein of een dagkaart/ meerdagenkaart (meen dat dat een travelcard heet) koopt, is bij heel veel attracties de tweede persoon gratis. Het spoorwegsymbool moet erop staan. De dagkaart is geldig in alle vormen van het openbaar vervoer en gaat per zone.
  10. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
  11. sanny
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van sanny
    Dank je mar1970. Deze site kende ik nog niet. Hier staan wel belangrijke tips op. Zo wist ik niet dat er op het station ook travelcards verkocht worden door andere organisaties (opletten dus) En dat ik een foto nodig heb voor onze 7 dagenkaart. Scheelt geld als we die van hier meenemen.

    En dit is de link waarop je, na je geregistreerd te hebben de vouchers kan uitzoeken en downloaden.
    >>LINK<<
    6 aug '16 - 12:36:36 / 6 aug '16 - 12:55:48
Terug naar de lijst