vaatwasser probleem! 

Onderwerp van mamavan2

Terug naar de lijst
  1. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    Mijn vaatwasser gaat niet verder, gaat terug naar spoelen en blijft piepen. Nu blijft er water onderin staan. Iemand een tip????
    Mis hem zo....😃
  2. Helemaal schoonmaken? Filters verschonen, pompje schoonmaken.
  3. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Vervelend, geeft hij een foutmelding met code? Anders zou je het roostertje onderin er eens uit kunnen halen en goed schoonmaken, de mijne bleef laatst ook hangen en toen bleek het zeefje -ondanks regelmatig draaien met vaatwasschoonmaak erin- helemaal verstopt.
  4. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Afvoersslang zit verstopt of moet schoongemaakt worden. Vuil kan ook in de pomp zitten.
  5. waterMan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van waterMan
    Kan van alles zijn. Buiten de filters schoonmaken kun je als leek weinig, maar dat gaat je waarschijnlijk niet helpen. Is het apparaat het waard om er een monteur naar te laten kijken?
  6. marjolein68
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marjolein68
    Ja, de filters eruit halen en dan even voelen of het afvoer pompje goed draait.. Bij mij zat er een sinaasappelpit tussen die de boel blokkeerde. Hopelijk is het zoiets, dan is het euvel snel verholpen.
  7. Marianne-b
    en dan is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    Hopelijk is het snel opgelost, vervelend hoor.
  8. ingrid
    Welkom

    Toon alleen de berichten van ingrid
    Met een waterstofzuiger, het water eruit zuigen. Bij mij doet hij het weer Smile
  9. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2

    Nog niet opgelost. Water eruit, zeefje, filter en schoongemaakt. Hij ging weer wel aan dus dacht hij gaat het weer doen. Maar nu stopt hij gewoon en geen gepiep en niet terug op de spoelstand. Morgen her water er weer maar uit. Denk dat ik het niet zelf op kan lossen.
  10. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2

    Ohhh ik hoor hem nu toch wat doen....ben benieuwd😬😯😦
Terug naar de lijst