Wie heeft er verstand van Exact Online boekhoud programma?

Wie heeft er verstand van Exact Online boekhoud programma? 

Onderwerp van Droopy

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef fresia


    Ik vind e-boekhouden een prima programma, zeker voor de prijs. voor non-profit organisaties is de prijs nog lager.
    Het programma is heel goed toegankelijk voor niet-boekhouders.
    Het kan zijn dat jij daarom even moet schakelen Nibo, want als boekhouder/administrateur/accountant ben je gewend aan bepaalde termen en logica die hier net even anders zijn om het voor niet-boekhouders inzichtelijk te houden.

    En als je vragen hebt...stel ze gerust.
    De helpdesk is overigens ook heel vriendelijk en snel.

    Groetjes


    Ik ga er van de week eens induiken. Ik heb net mijn logo ingelezen en dat ging heel simpel. Het voordeel is dat ik eventuele toekomstige klanten dit pakket kan aanbevelen en dan zelf bij hen ik kan loggen om te ondersteunen. De prijs is inderdaad heel schappelijk.
  2. Ik heb jarenlange ervaring met exact online. Werkt prima maar kost maandelijks. Als je administratie klein is met een paar factuurtjes dan heb ik wel een goed werkende excelsheet voor je, de btw wordt er automatisch uitgehaald en opgeteld en ook je kosten worden geclassificeerd. Helemaal gratis. Ik gebruik em voor een bevriende zzper voor wie ik de administratie doe. Als je belangstelling hebt, geef mij je mailadres dan stuur ik je die.
  3. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef fresia


    Ik vind e-boekhouden een prima programma, zeker voor de prijs. voor non-profit organisaties is de prijs nog lager.
    Het programma is heel goed toegankelijk voor niet-boekhouders.
    Het kan zijn dat jij daarom even moet schakelen Nibo, want als boekhouder/administrateur/accountant ben je gewend aan bepaalde termen en logica die hier net even anders zijn om het voor niet-boekhouders inzichtelijk te houden.

    En als je vragen hebt...stel ze gerust.
    De helpdesk is overigens ook heel vriendelijk en snel.

    Groetjes


    Ik ben al een en ander aan het invoeren en ik denk dat ik er wel uit kom Smile, werkt inderdaad erg makkelijk. Ideaal voor zzpers en kleine bedrijven.

    Ik was even bang dat ik mijn bevriende klant nu een te duur pakket zou hebben "aangesmeerd", maar voor hem zou dit pakket ws niet geschikt zijn geweest, aangezien ik niet echt een uitgebreide artikeladministratie zie die hij wil gebruiken voor facturen en offertes.
Terug naar de lijst