Ov9292

Ov9292 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Heb even voor je gekeken. Het hangt een beetje van de tijd af, maar sowieso is de handigste verbinding via Apeldoorn. Van Apeldoorn naar Arnhem rijdt in ieder geval twee keer per uur de interliner lijn 293 en die stopt richting Arnhem bij halte Monnikensteeg, dat is een paar minute lopen naar de CIOS. En op de terugweg kan hij bij halte CIOS instappen. Van Apeldoorn naar Twello is het dan of de buurtbus of de sprinter. Maar vanwege het abbonement zal de buurtbus handiger zijn, want die is net als de interliner van Syntus. Of krijgt hij een OV-kaart? Want dan kan hij natuurlijk per dag uitzoeken wat het snelste is. Reistijd is ongeveer een uur vanaf station Twello.
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Bedankt voor de reacties!

    Het duurt nog even voor zoon zover is, maar mocht naar/van het CIOS veel langer reizen zijn dan is Zwolle wellicht een verstandigere keuze. Maar volgens mij scheelt het uiteindelijk 15 minuten.

    Als het goed is (lees: als de plannen van regering niet teruggedraaid worden) krijgt zoon een OV-kaart als hij naar MBO gaat. Dan kan hij inderdaad per keer bekijken wat het handigste is.
  3. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Ik denk dat het belangrijkste de kwaliteit van de opleiding is. Daarover worden elk jaar weer de onderzoeken in een gids gezet.
    >>LINK<<
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Leonard
    Ik denk dat het belangrijkste de kwaliteit van de opleiding is. Daarover worden elk jaar weer de onderzoeken in een gids gezet.
    >>LINK<<


    25 euro?? Hoop geld om 2 opleidingen tegen elkaar af te wegen Smile
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef kaatje
    25 euro?? Hoop geld om 2 opleidingen tegen elkaar af te wegen Smile
    Een goede studiekeuze is dat wel waard, toch? Er zijn meer mensen met de keuze voor de deur. Misschien kunnen jullie samen doen?
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef scar
    Een goede studiekeuze is dat wel waard, toch? Er zijn meer mensen met de keuze voor de deur. Misschien kunnen jullie samen doen?


    Zeker, maar we hebben volgens mij al wel een redelijk beeld. Eentje dichtbij is al afgevallen door slechte infodag en laag slagingspercentage en Deltion in Zwolle om slechte waardering studenten en eveneens laag slagingspercentage.

    Zijn huidige school heeft convenant met CIOS. Zoon hoeft daardoor buiten medische keuring verder geen toelatingstest (1 hele dag) te doen. School in Zwolle (Landstede) staat ook goed bekend.

    Maar ga in ieder geval eens om me heen vragen naar meer geïnteresseerden in het boek.
  7. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Dat boek zal de decaan op school van je zoon toch ook wel hebben. Kan je dan vast daar inzien.
    Of anders wellicht via de bibliotheek proberen.
Terug naar de lijst