Traag opladen IPad 4

Traag opladen IPad 4 

Onderwerp van Marmar

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Marmar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marmar
    Mijn IPad 4 laadt heel langzaam op. Ik gebruik dezelfde lader voor mijn IPhone, daarmee geen probleem. Maar voor de IPad duurt het minimaal een halve dag.
    Dat lijkt me niet goed. Iemand enig idee hoe dat kan en wat ik er aan kan doen?
    Alvast bedankt!
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Bij je iPad heb je een andere lader gekregen, hoe gaat het met die lader? Die zou wel eens wat meer vermogen kunnen hebben en dus sneller opladen? Over het algemeen trouwens duurt opladen van iPad langer dan iPhone.
  3. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    misschien heeft 'ie een beurt nodig? Smile
  4. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef Tuwa
    misschien heeft 'ie een beurt nodig? Smile


    Moet dan wel een vluggertje worden
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Tuwa
    misschien heeft 'ie een beurt nodig? Smile
    Dat noemen ze fabrieksinstellingen terugzetten... maar daar laadt de batterij meestal niet sneller van op, hooguit loopt ie wat minder snel leeg. (Maak wel altijd eerst een backup voor je dat doet trouwens).
  6. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef scar
    Dat noemen ze fabrieksinstellingen terugzetten... maar daar laadt de batterij meestal niet sneller van op, hooguit loopt ie wat minder snel leeg. (Maak wel altijd eerst een backup voor je dat doet trouwens).



    geeft niets, ik refereerde even aan een ander draadje Smile
  7. Marmar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marmar

    Ik had er geen oplader bij heb hem gerefurbished, eigenlijk 2e hands dus. Ik koop wel een extra oplader, misschien scheelt.
    Dank voor de tip. Het leeglopen van de IPad gaat ook niet zo snel dus dat scheeltSmile
  8. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Marmar
    Ik had er geen oplader bij heb hem gerefurbished, eigenlijk 2e hands dus. Ik koop wel een extra oplader, misschien scheelt.
    Dank voor de tip. Het leeglopen van de IPad gaat ook niet zo snel dus dat scheeltSmile

    Voor een iPad heb je een dikkere lader nodig dan voor je iPhone. Dus daar even opletten bij aanschaf nieuwe lader.

    Bij een laptop hebben wij een tijd de verkeerde, lichtere lader gebruikt (verkeerde gekocht) dat ging ten koste van de batterij. Wie weet werkt dat ook zo bij een iPad.
  9. Marmar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marmar

    quote:
    Dit schreef Cato

    Voor een iPad heb je een dikkere lader nodig dan voor je iPhone. Dus daar even opletten bij aanschaf nieuwe lader.

    Bij een laptop hebben wij een tijd de verkeerde, lichtere lader gebruikt (verkeerde gekocht) dat ging ten koste van de batterij. Wie weet werkt dat ook zo bij een iPad.


    Oh nooit geweten!! Handige tip bedankt!
  10. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef Cato
    Voor een iPad heb je een dikkere lader nodig dan voor je iPhone.

    Een standaard iPhone-lader levert een laadstroom van 1000 mA. Een iPad van de 3e of 4e generatie heeft een accu met een capaciteit van 11560 mAh. Dat betekent dat als je die met een iPhone-lader wilt opladen, je 11560/1000 = bijna 12 uur zoet bent. Die halve dag klopt dus wel.

    Voor een tablet kun je dan ook het best een lader gebruiken die 2 of 3 Amp?re levert (10-15 Watt).
  11. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef WilM

    Een standaard iPhone-lader levert een laadstroom van 1000 mA. Een iPad van de 3e of 4e generatie heeft een accu met een capaciteit van 11560 mAh. Dat betekent dat als je die met een iPhone-lader wilt opladen, je 11560/1000 = bijna 12 uur zoet bent. Die halve dag klopt dus wel.

    Voor een tablet kun je dan ook het best een lader gebruiken die 2 of 3 Amp?re levert (10-15 Watt).

    Precies die bedoel ik.Smile
Terug naar de lijst