vader gaat naar buiteland wonen

vader gaat naar buiteland wonen 

Onderwerp van Claudiasaraiva

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Doet me grotendeels aan verhaal van mijn ex denken. Hij bleek uiteindelijk bij de Mormonen te zitten.

    Ik snap je gevoel dat je denkt het niet te gaan redden, maar echt.....dat lukt je wel! Maar wat triest voor je kinderen Smile Maak een afspraak met maatschappelijk werk. Zij denken met je mee en jij kunt je verhaal kwijt.

    Sterkte! Smile

    Ik sluit me hierbij aan. Je gaat het redden.
    Het is een lastig te begrijpen besluit/stap maar jullie leven gaat door.
    Regel daarom dat gezag (is daarvoor geen tijd meer of werkt hij niet mee, dien dan na zijn vertrek een verzoekschrift in) en zoek uit of en hoe je de kinderalimentatie kunt blijven ontvangen (juridisch loket, LBIO).

    Sterkte Smile
  2. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef claudiasaraiva
    de relatie dat hij hier had is het niet meer. hij werk samen met haar op het werk.
    over schulden denk ik dat alles heb goed geregeld dat ik dat niet zal betalen.hij had lening en de hypotheek toen wij getrouwde waren.
    ik denk dat de advocaat heeft alles goed heeft gereld en ik Nieks zal moeten betalen.
    ik weet echt niet meer , ik kan niet slapen , ik voel me kapot, bang van de toekomst.
    hij heeft echt geen werk in buitenland.. hij gaat met moeder wonen en meest van de mensen werken zwart daar. geld gaat ik echt niet meer zien.
    hij had goed baan , echt goed 40000 euro per jaar.
    ik zal alles voor ons kinderen allen moeten betalen en ik weet niet als ik dat kan.
    ik ben zo bang voor mijn en voor mijn kinderen toekomst.
    is niet allen over de geld, de verdriet van mijn kinderen is groot dan de geld. is de vader van mijn kinderen hoe kan hij zo iets doen?!?!?!
    ik begrijp het niet SmileSmile

    Dit lijkt me idd heel moeilijk te begrijpen.
    Geld zien zal waarschijnlijk moeilijk worden.

    De tip om het gezag alleen bij jou te laten is in deze misschien nog wel het belangrijkste.
    Door alle emoties is het vast lastig alles meteen te regelen.
    Wel doen!
    Nu kan hij nog ergens voor tekenen.

    Succes meid!Smile
  3. Maira
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Maira
    Kan je alleen maar heel veel sterkte wensen, begrijpen doe ik zoiets ook niet, maar ja we hebben hier wel meer acties gezien waarvan je totaal achterover slaat.Smile
  4. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef claudiasaraiva
    de relatie dat hij hier had is het niet meer. hij werk samen met haar op het werk.
    over schulden denk ik dat alles heb goed geregeld dat ik dat niet zal betalen.hij had lening en de hypotheek toen wij getrouwde waren.
    ik denk dat de advocaat heeft alles goed heeft gereld en ik Nieks zal moeten betalen.

    Ik bedoel dit aardig ook al schrijf ik het onaardig:
    Je moet niet 'denken', je moet controleren. Je moet snappen wat de advocaat heeft geregeld. Alleen dan WEET je of het goed is geregeld.

    Dus: Van wie is dat huis? Was het ook van jou toen jullie getrouwd waren?

    Aanvulling: En regel inderdaad eenhoofdig gezag. Anders wordt het moeilijk om sommige zaken te regelen (zoals een paspoort).
  5. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    ik wens je toe dat je snel je denken kunt omzetten van "het lukt me t?ch niet" naar "het zal me hoe dan ook w?l lukken".
    Succes. Smile
  6. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Mark-met-een-K
    En volgens mij heeft hij jouw instemming nodig om te verhuizen naar het buitenland. Gewoon niet mee instemmen en hij zal gewoon kinderalimentatie moeten betalen van de bijstand die hij dan wsl heeft, ook heeft hij zelf ontslag genomen

    Hij staat echt niet sterk hoor, jij hebt de touwtjes in handen mbv professionals uiteraard

    Zoals al gezegd; hij heeft geen toestemming nodig en in de praktijk kan hij gewoon gaan.
  7. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    voc? obter lotes de boas dicas . Fazer uso dele ! n?o ir para baixo a toalha. voc? e seus filhos s?o os mais importantes . tristeza juntos, rimos juntos e fazer belas novas mem?rias juntos. Mais tarde voc? criancas lembrar de voc? como uma mulher forte bonito.
    xxxCarla
  8. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Gaat je lukken,,,zijn veel goede tips gegeven,,,zorg voor iemand die je kan helpen hiermee,,

    Sterkte,,,Smile
  9. Esmeralda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Esmeralda

    ik wil eerst bedank voor de tips.
    ik heb advocaat gebeld hij zal binnen 24 uren mijn terug bellen voor spoed afspraak.
    ik heb tegen mijn ex gezegd dat ik de gezag van de kinderen wil door dat hij weg zal gaan.
    hij ging akkoord, ik hoop dat ik alles zal kunnen regelen voor dat hij weg zal gaan. ik hoop ook dat hij niet zal van mening verander en de papieren zal handteken.
    ik wil bedanken voor jullie steun en advies. is zo fijn dat iemand met mij mee denkt in een oplossing.
    mijn oudste heeft echt slecht gevoel omdat de vader had tegen hem gezegd dat hij met hem mee zal kunnen gaan. hoe kan hij dat zeggen?
    hij heeft geen werk, geen huis...me moeder van hem zal alles moeten betalen in de begin... geen stabiliteit voor de kind.
    mijn zoon zegt dat hij moet kiezen tussen mama en papa. dat doe je toch niet!!! hij moest nooit die vraag naar de kind stellen.
    eerst altijd met mij overleggen over de situatie , wat best voor de kinderen zal zijn . nooit de kind in de middle van hem beslissen zetten.
    ik weet niet meer wat ik tegen mijn zoon kan zeggen. ik wil zo graag tegen mijn zoon zeggen dat hij niet mee met de vader mag gaan door dat vader geen werk heeft, huis... mag ik vind het moeilijk om zo iets te zeggen.
    ik vind nog steeds dat vader rol in de leven van mijn kinderen zo belangrijk is als van de moeder.
    ik moet mijn kinderen beschermen van zo impulsieve beslissen van de vader maar ik wil ook niet dat mijn kinderen slecht over de vader zal denken.
    ik zal als volwassen nooit laten mijn kinderen met de vader mee gaan , special op deze manier maar hoe zeg ik dat tegen mij kind?
    ik wil gewoon dat mij kind niet meer over deze situatie gaat denken , mijn zoon moet geen beslissen maken maar ik en de vader als ouders.
  10. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Als vader zo impulsief is en duidelijk niet het juiste tegen oudste zegt zul jij dat in je eentje moeten doen hoe moeilijk je dat ook vind.

    Ga niet meer uit van SAMEN, dit is er in 1 klap niet meer. Zeg tegen je zoon dat hij niet mee gaat met papa. Dat zoon hier naar school blijft gaan om te leren, hier blijft op op te groeien en gewoon bij jou blijft wonen. Dat jij die beslissing voor hem neemt.Haal de onzekerheid bij zoon op die manier weg. Jij zult nu dubbel zo sterk moeten zijn.

    Als zoon vragen gaat stellen kun je ook aangeven dat je nog niet precies weet hoe en wat er geregeld gaat worden met vader maar misschien is contact via skype iets?

    Naar welk land gaat de vader?

    Je zal nu in een hele korte tijd je verwachtingen over vader en het ouderschap samen moeten bijstellen.
  11. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel
    Als je het gezag alleen hebt zijn er allemaal tegemoetkomingen die je krijgt.

    Wat ik heel gemeen vind is dat de vader tegen je zoon zegt dat hij mee mag Smile

    Dat doet hij om zijn vertrek goed te praten denk ik. Misschien lukt het je om het zo te zien.

    Maar hoe ga je dat aan je kind uitleggen. Dit is het zwaarste aan het alleenstaand ouderschap. Via het kind iets uitspelen.

    Ik zou luid en duidelijk tegen je kind zeggen dat zijn vader niet voor hem kan zorgen. Dat hij vertrekt ... En dat jij dat ook erg vindt.

    Tjee, deels herkenbaar ook nog :achja: Heel veel sterkte en kracht en je gaat het gewoon redden hier hoor!
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Natuurlijk kan je het wel.

    Controleer
    a) of je niet in gemeenschap van goederen getrouwd was
    B) of je handtekening niet op de hypotheek stond

    Is het antwoord op deze twee vragen "nee" dan kan je wat dat betreft opgelucht ademhalen.

    Wat een schok trouwens. Heb je een baan?
Terug naar de lijst