Prepaid internetbundel KPN geldig in buitenland?

Prepaid internetbundel KPN geldig in buitenland? 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Ik kom er niet uit Smile

    Zoon maakt normaal gesproken alleen gebruik van wifi, maar af en toe heeft hij een prepaid internetbundel van KPN. Het gaat om '31 dagen onbeperkt online' (lage snelheid) voor 7,50 euro. Nu gaat hij de komende dagen naar Berlijn. Het is onduidelijk of het hostel wifi heeft. Nu wordt het ons niet duidelijk of hij die bundel ook in het buitenland kan gebruiken of dat hij dan een aparte buitenlandbundel (weekbundel 100 mb voor 5 euro) moet aanschaffen.

    Iemand enig idee?
    19 sep '16 - 19:07:16 / 19 sep '16 - 19:21:50
  2. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Was maar waar!

    Voor het buitenland moet je een buitenlandbundel kopen.




    Beschermd als je bundel op is

    Als je een bundel hebt gekocht, ontvang je automatisch een bericht als je 50%, 75% en 100% hebt verbruikt. Bij 100% verbruik treedt de bescherming internet buitenland in werking en wordt je internet automatisch geblokkeerd. Wil je verder internetten? Zet dan een nieuwe bundel aan via SMS of de MijnKPN app. Wil je geen nieuwe bundel aanzetten, maar wel verder internetten? Dan internet je tegen de normale tarieven in het buitenland en wordt je internet geblokkeerd als je de grens van ? 60,50 (incl. btw) bereikt.

    Tip voor in het buitenland
    Tips voor internetten in het buitenland

    Neem een buitenlandbundel om voordelig te internetten. Je bent automatisch beschermd tegen kosten buiten deze bundel.
    Zet automatisch gegevens synchronisatie uit (denk aan mail, whatsapp, facebook etc.).
    Wil je geen gebruik maken van mobiel internet in het buitenland, laat dan (data)roaming uitstaan in je instellingen.

    Bron: website KPN

  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Dank je. Ik was er al bang voor, maar ergens op internet stond dat het binnen de EU wel geldig was. Ik durf daar echter niet op te vertrouwen.
  4. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Dank je. Ik was er al bang voor, maar ergens op internet stond dat het binnen de EU wel geldig was. Ik durf daar echter niet op te vertrouwen.

    Beetje flauw antwoord misschien maar waarom vraag je het niet gewoon aan KPN?
    De klantenservice van KPN is 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis bereikbaar. Let op: voor technische vragen is het noodzakelijk dat je in de buurt bent van je apparatuur.

    Bel je met je mobiele telefoon met KPN Mobiel abonnement of Prepaid?

    Bel: 1200 (24/7 gratis bereikbaar)
    Bel je vanuit het buitenland?

    Bel: + 31 6 1200 1200 (tarief voor bellen uit het buitenland)
    Bel je met een andere mobiele of vaste telefoon?

    Bel: 0800-0105 (24/7 gratis bereikbaar)

    Bron: >>LINK<<
  5. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Je kunt chatten vaak,,,en je hebt snel antwoord,,Smile
  6. gewoonharm
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gewoonharm
    Mijn dochter heeft ook KPN prepaid en had in kroatie een internetbundel van ?7,50. Zij had onbeperkt internet met een lage snelheid maar prima om te appen enzo.
    Ik heb een KPN abonnement en moest wel ?14,99 betalen voor 1gb internet/data. Weliswaar met hoge snelheid maar ik was er dan ook zo doorheen. M'n dochter moest meer geduld hebben maar dat kostte dus veel minder en ze had geen datalimiet.
    Abo houders worden hierin gediscrimineerd en hebben niet de keuze voor onbeperkt a ?7,50 helaas.
    Volgend jaar, met het verdwijnen van roaming tarieven,zal t wel weer anders gaan.

    Dus ja, ?7,50 is alles dat t kost (voor prepaid klanten)
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Raymond

    Beetje flauw antwoord misschien maar waarom vraag je het niet gewoon aan KPN?
    De klantenservice van KPN is 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis bereikbaar. Let op: voor technische vragen is het noodzakelijk dat je in de buurt bent van je apparatuur.

    Bel je met je mobiele telefoon met KPN Mobiel abonnement of Prepaid?

    Bel: 1200 (24/7 gratis bereikbaar)
    Bel je vanuit het buitenland?

    Bel: + 31 6 1200 1200 (tarief voor bellen uit het buitenland)
    Bel je met een andere mobiele of vaste telefoon?

    Bel: 0800-0105 (24/7 gratis bereikbaar)

    Bron: >>LINK<<


    Bedankt, ik wist niet van de 24/7 bereikbaarheid en het gratis nummer.
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef gewoonharm
    Mijn dochter heeft ook KPN prepaid en had in kroatie een internetbundel van ?7,50. Zij had onbeperkt internet met een lage snelheid maar prima om te appen enzo.
    Ik heb een KPN abonnement en moest wel ?14,99 betalen voor 1gb internet/data. Weliswaar met hoge snelheid maar ik was er dan ook zo doorheen. M'n dochter moest meer geduld hebben maar dat kostte dus veel minder en ze had geen datalimiet.
    Abo houders worden hierin gediscrimineerd en hebben niet de keuze voor onbeperkt a ?7,50 helaas.
    Volgend jaar, met het verdwijnen van roaming tarieven,zal t wel weer anders gaan.

    Dus ja, ?7,50 is alles dat t kost (voor prepaid klanten)


    Dus toch!
    Ik vraag me eerlijk gezegd af of KPN me dit verteld zou hebben, want waarom anders die prepaid buitenlandbundels (ook binnen EU)? Zoon is al onderweg en heeft nu toch een weekbundel buitenland (5 euro voor 100 mb Smile)
Terug naar de lijst