Bosatlas 54e editie

Bosatlas 54e editie 

Onderwerp van Pluk

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Pluk zelf op 4 oktober 2016 om 06:56:04

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Annemieke


    En wat dacht je van de verplichte grafische rekenmachine in de 4e... ook ff weer 100 euro.. Het is voor ouders met een smalle beurs echt niet grappig! Ik kan het allemaal wel rondbreien, maar er zijn genoeg mensen waar dit soort onverwachte extra uitgaven een nachtmerrie zijn.

    Mooi tweedehands kopen die machine. Wij kochten er 1 voor 15 euro.
  2. Annette62
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Annette62
    quote:
    Dit schreef Salome
    Ik vind ieder jaar 15 euro kluishuur, bovenop de ouderbijdrage, volkomen zot. In de 7 jaar dat mijn dochter op school zit betaal ik 105 euro voor dat stomme kluisje.
    Plus dit jaar 600 euro voor het schoolreisje Smile


    Jeetje, dat je moet betalen voor zo'n kluisje....Smile hier was dat gewoon gratis....
  3. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Annette62


    Jeetje, dat je moet betalen voor zo'n kluisje....Smile hier was dat gewoon gratis....



    Ja, dat tikt lekker aan, maal 1400 per jaar. Smile
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Salome
    Ik vind ieder jaar 15 euro kluishuur, bovenop de ouderbijdrage, volkomen zot. In de 7 jaar dat mijn dochter op school zit betaal ik 105 euro voor dat stomme kluisje.
    Plus dit jaar 600 euro voor het schoolreisje Smile

    Dit jaar ? 376,- gedokt. Schoolreisje? Twee keer een dag, 1x Ieper, 1x ergens in Duitsland. Smile
  5. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    Lieve mensen,
    Ik ga binnenkort met chocolade naar mijn lieve buuf Mikky en ik stort ik een mooi bedrag op de rekening die geopend wordt voor Rozemarijn/Bianca.
    Vera100 bedankt voor jouw aanbod, misschien kan iemand anders er zijn/haar voordeel mee doen.
  6. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Mooi tweedehands kopen die machine. Wij kochten er 1 voor 15 euro.


    DIt jaar was er een nieuwe nodig, nieuwe versie die absoluut nodig is voor het eindexamen over 3 jaar.... 2e hands was dus niet meer mogelijk.
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Annette62


    Jeetje, dat je moet betalen voor zo'n kluisje....Smile hier was dat gewoon gratis....


    Hier ook betalen voor kluisje Smile
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Mikky
    oh.. by the way buufje.. ik heb hier de 54ste editie liggen *grijns* (had ik iets eerder moeten reageren misschien?)

    Zelfde school en raad eens: zoon heeft er precies nul keer in gekeken de afgelopen 3 jaar.. En nu geen aardrijkskunde meer in pakket..

    Enniewee, als je thee komt doen (neem chocola mee) dan kun je hem meenemen..


    Smile

    Opgelost Smile
  9. oude verkopen via Bol.com kan je 30 euro voor krijgen...
  10. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    Toen ik school belde vertelde men mij dat er ook vaak een paar bij gevonden voorwerpen liggen.
    Ook handig om daar te informeren vertelde ze mij.
    Zou dat echt waar zijn?
    Misschien is het een tip voor ouders hier die met hetzelfde probleem zitten.

    Ik ga het draadje sluiten. De uitkomst van dit draadje is leuker dan ik had kunnen bedenken. Smile
Terug naar de lijst