Bruto netto salaris

Bruto netto salaris 

Onderwerp van Madam_Mikmak

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Madam_Mikmak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak
    Naast mijn werk als ZZP'er heb ik altijd een 0 uren contract gehad. Nu zitten ze momenteel erg omhoog en is mij een vast uren contract aangeboden van 8-12 uur per week met over een poosje uitbreiding qua uren al ik dat wil.

    Zover ik weet blijft mijn uurloon hetzelfde (16,13) maar ik heb geen idee hoeveel ik daar nou daadwerkelijk van over ga houden.
    Weet iemand waar ik dit eventueel uit kan rekenen. Wachten op het eerste salaris duurt nog even omdat deze organisatie altijd 4 weken achteraf betaald en dat is pas eind januari.
  2. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Ik zoek even het linkje van Raet voor je op.

    Hier kun je ook de branche waarin je werkzaam bent invullen dan wordt er rekening gehouden met pensienpremies

    >>LINK<<
  3. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
  4. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak
    Naast mijn werk als ZZP'er heb ik altijd een 0 uren contract gehad. Nu zitten ze momenteel erg omhoog en is mij een vast uren contract aangeboden van 8-12 uur per week met over een poosje uitbreiding qua uren al ik dat wil.

    Zover ik weet blijft mijn uurloon hetzelfde (16,13) maar ik heb geen idee hoeveel ik daar nou daadwerkelijk van over ga houden.
    Weet iemand waar ik dit eventueel uit kan rekenen. Wachten op het eerste salaris duurt nog even omdat deze organisatie altijd 4 weken achteraf betaald en dat is pas eind januari.


    Je kunt het eventueel via deze site doen:
    >>LINK<<

    maar je kunt de vraag ook neerleggen bij iemand van PZ cq de salarisadministratie. Ik krijg zelf geregeld zo'n vraag.
  5. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak
    Naast mijn werk als ZZP'er heb ik altijd een 0 uren contract gehad. Nu zitten ze momenteel erg omhoog en is mij een vast uren contract aangeboden van 8-12 uur per week met over een poosje uitbreiding qua uren al ik dat wil.

    Zover ik weet blijft mijn uurloon hetzelfde (16,13) maar ik heb geen idee hoeveel ik daar nou daadwerkelijk van over ga houden.
    Weet iemand waar ik dit eventueel uit kan rekenen. Wachten op het eerste salaris duurt nog even omdat deze organisatie altijd 4 weken achteraf betaald en dat is pas eind januari.

    Daar is geen kloppend antwoord op te geven, omdat het uiteindelijke netto loon afhangt van de totale hoeveelheid belasting die je moet betalen -en dat hangt af van je totale inkomen, inclusief ZZP-inkomen.
    In de praktijk is het zo, dat 8 uur daadwerkelijk gewerkt obv 0-urencontract net zoveel oplevert als 8 uur obv 8-12 uur contract.
  6. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    Je kunt het best een berekening maken van je jaarinkomsten zonder het vaste contract en een berekening van je jaarinkomsten met het vaste contract. Het verschil is dan wat je netto overhoudt met het vaste contract.

    Verder ook even kijken naar de gevolgen voor de toeslagen.
  7. Madam_Mikmak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak

    Inmiddels krijg ik een contract van 20 uur.

    Over 2 weken krijg ik mijn eerste salaris over december en dan weet ik wat ik ongeveer per uur overhoud.
Terug naar de lijst