Werken en WW

Werken en WW 

Onderwerp van Xxxxxxx

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Henk_AssenaarH
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Henk_AssenaarH
    quote:
    Dit schreef Dieneke


    Je kan altijd een uitleg krijgen hoe je uitkering berekend is en op welke informatie die is gebaseerd. Ook de wet kan aan je uitgelegd worden. Vraag ook of je een medewerker Uitkeren kan spreken in plaats van een callcenter medewerker. De medewerker op het callcenter kent wel procedures maar geen beleidsregels of berekeningen.

    Maar UWV zal nooit uitspraken kunnen doen op een fictieve situatie.

    Echt ik heb gesmeekt om iemand met verstand van zaken te spreken, maar nu is alles digitaal. Stel je vraag en een team van deskundigen zal je gaan antwoorden...Of ze verdelen de antwoorden onderling.
    Een voordeel je krijgt ook een schriftelijk antwoord. Tip : stel 1 vraag tegelijk. Dus beter 10 reacties met 1 enkele vraag dan alles in een vraag te willen proppen.
  2. Ingeding
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingeding
    Ik lees even hier mee, ik ben mijn tweede jaarcontract ingegaan en krijg een aanvulling van de UWV van 160 euro, ik dacht ik red het wel met m,n huidige inkomen en het feit dat ik flexibel werk, dus wilde de aanvulling stop zetten, Ik wil voor die 160 euro mijn opgebouwde jaren niet verspillen dacht ik, ben ook al bezig met mailtjes en telefoongesprekken met het UWV, maar ik kom er niet uit. Omdat ik nu 32 uur werk, hoef ik nog maar wel 2 sollicitaties per 4 weken de deur uit te doen. Ik snap er werkelijk geen reet meer van die nieuwe regelingen
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Jouw WW is ingegaan v??r 1 juli 2015 of niet? Zo ja, dan zijn de regels volgens mij anders, maar zover ik weet, kun je de aanvulling niet stopzetten helaas.
  4. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    Ik heb in verband met mijn huidige ziekzijn net UWV gebeld.

    Heb gelijk gevraagd hoe het nu zit met mijn oude uitkeringsperiode.
    Ik heb dus w?l recht op de oude periode PLUS opbouw van de nieuwe periode,1 maand,na 1 jaar werken.

    Voor mij is dit een hele geruststelling.
  5. Xxxxxxx
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Xxxxxxx

    quote:
    Dit schreef LoveMagenta
    Ik heb in verband met mijn huidige ziekzijn net UWV gebeld.

    Heb gelijk gevraagd hoe het nu zit met mijn oude uitkeringsperiode.
    Ik heb dus w?l recht op de oude periode PLUS opbouw van de nieuwe periode,1 maand,na 1 jaar werken.

    Voor mij is dit een hele geruststelling.


    Fijn !
    Krijg je een bevestiging op papier ?
  6. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    quote:
    Dit schreef Imke


    Fijn !
    Krijg je een bevestiging op papier ?


    Nee, niet om gevraagd Smile

    Maar ik ga morgen of anders volgende week dinsdag naar de vrije inloopmiddag.
    Kan ik het nog eens navragen.
  7. Ingeding
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingeding
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Jouw WW is ingegaan v??r 1 juli 2015 of niet? Zo ja, dan zijn de regels volgens mij anders, maar zover ik weet, kun je de aanvulling niet stopzetten helaas.



    de mijne na 1 juli 2015 en dan ook nog voor een aantal uurtjes, ben nooit 100% werkeloos geweest
Terug naar de lijst