Wasmachine centrifugeert niet meer - Monteur bellen? - tips

Wasmachine centrifugeert niet meer - Monteur bellen? - tips 

Onderwerp van saskiamaria

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door saskiamaria zelf op 26 januari 2017 om 19:36:22

Terug naar de lijst
  1. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Als je makkelijk bij de motor kan zijn de borstels goed zelf te vervangen. Maar ik merk je je er goed in verdiept hebt dus je monteur beslissing is logisch.
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef saskiamaria
    (..)
    Toch maar een monteur gebeld, omdat de machine een jaar of 8 oud is en er vaak mee gewassen is vermoedt hij dat de koolborstels versleten zijn. Dit kan hij repareren voor 105,- euro, inclusief voorrijkosten.
    Ik denk dat ik dat maar ga doen, zie er tegenop om het zelf te doen na het bekijken van de instructiefilmpjes op internet 😕.
    Want hoewel ik reuze creatief, handig en ook optimistisch ben denk ik dat ik dit beter aan iemand over kan laten die daar echt goed in is. Ieder z'n vak...

    (..)


    Lijkt mij een schappelijk bedrag. Klein uurtje werk, paar tientjes materiaal, de bedrijfsauto rijdt ook niet op water.. + BTW.

    Ga je nog vragen om een vrouwelijke monteur? Die schijnen net zo goed of zelfs beter te zijn. Smile
  3. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef saskiamaria
    Hallo allemaal,

    Ik heb de plaat van de machine geschroefd, het is niet de aandrijfriem, die zit er nog mooi strak omheen.
    Toch maar een monteur gebeld, omdat de machine een jaar of 8 oud is en er vaak mee gewassen is vermoedt hij dat de koolborstels versleten zijn. Dit kan hij repareren voor 105,- euro, inclusief voorrijkosten.
    Ik denk dat ik dat maar ga doen, zie er tegenop om het zelf te doen na het bekijken van de instructiefilmpjes op internet 😕.
    Want hoewel ik reuze creatief, handig en ook optimistisch ben denk ik dat ik dit beter aan iemand over kan laten die daar echt goed in is. Ieder z'n vak...

    Bedankt allemaal, jullie zijn 👍 TOP!


    Dat is het lastige met vermoed
    Hopen dat er straks niet vanalles bijkomt
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Die-ene


    Dat is het lastige met vermoed
    Hopen dat er straks niet vanalles bijkomt


    Welnee, zoveel kan je er niet bij verzinnen, volgens mij.

    Daarbij, lijkt mij dat Saskia zich al danig heeft ingelezen (gekeken) en zich niet gauw een 'slappe riem' op de mouw laat spelden..

    Smile
  5. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69

    Denk het wel. Al bijna 25 jaar werkzaam in een echte mannenwereld maar nooit last gehad van vooroordelen.


    Ik heb in die zelfde mannenwereld als waarin jij werkzaam bent wel met die vooroordelen te maken gehad.
Terug naar de lijst