Goede handcreme?

Goede handcreme? 

Onderwerp van SSimone

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Gebruik je na het wassen van de handen ook desinfectiemiddel? Zo ja, let dan eens op of deze een terugvettende werking heeft, dit is vele malen prettiger voor je huid dan een gewoon desinfectiemiddel. Ook de soort zeep die je gebruikt bij het wassen zelf is van invloed, en ook hier kun je kiezen voor een zeep met terugvettende werking. Ik was ook dagelijks tussen de 10 a 15 keer mijn handen tijdens het werk, gebruik daarna ook desinfectie, en heb zelden last van droge handen.
    Verder, een hele goede handcreme is ph5 creme, van verschillende fabrikanten verkrijgbaar.
  2. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Cetomacrogol heb ik jaren gebruikt op recept. Nadeel was dat je steeds vaker moest smeren om geen droge handen te hebben. Het werkte dus eigenlijk averechts. Heb er dan ook geen goede ervaring mee. Hoorde later dat meerdere deze ervaring hadden. Nu gebruik ik alweer tijden de 'intensieve handcr?me' van Kruidvat.
  3. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    Wat veel goede tips, dank!
    Ik geloof Carla beslist dat t uitmaakt welke zeep er uit se dispencers op mn werk komen. Helaas heb ik daar geen invloed op.

    Gelukkig heb ik nu genoeg opties om te proberen. Smile
  4. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Naar aanleiding van dit draadje heb ik net Cetomacrogolcreme bij de Apotheek gehaald. Het kostte maar liefst ?2,40Smile.
    Ik zit ook veel met m'n handen in het water en heb nu ook weer kloofjes enzo, zoals elke winter.

    Ben heel benieuwd of het wat helpt.
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Naar aanleiding van dit draadje heb ik net Cetomacrogolcreme bij de Apotheek gehaald. Het kostte maar liefst ?2,40Smile.
    Ik zit ook veel met m'n handen in het water en heb nu ook weer kloofjes enzo, zoals elke winter.

    Ben heel benieuwd of het wat helpt.


    Ik weet niet of het daadwerkelijk de kloofjes geneest, maar het voorkomt wel dat je ze krijgt.
    Ik gebruik het nu twee keer per dag
  6. Niek1971
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Niek1971
    We zijn een maand verder, en wat zijn de ervaringen ? Heb je een goede creme gevonden en wat zijn je ervaringen ?
Terug naar de lijst