uitjes binnen een club

uitjes binnen een club  

Onderwerp van marieke

Terug naar de lijst
  1. marieke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van marieke
    Van de draadjes die ik volg krijg ik altijd een mail in mijn outlook box. Hoe zit dat eigenlijk met de clubs waar ik lid van ben. Daar mis ik nog wel eens wat van. Kan ik ergens instellen dat ik een mail krijg als er een nieuw bericht is? En in 'overzicht clubs' kan ik wel e.e.a. zien maar dat is weer niet te sorteren op datum van de uitjes) , staat op volgorde reactie
  2. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef marieke
    ....Kan ik ergens instellen dat ik een mail krijg als er een nieuw bericht is? ...

    Nee, tenzij je (mede)beheerder bent kan dat niet.

    Je kan wel instellen dat je een mail krijgt als er een reactie op een bericht is, dat werkt in Clubs netzo als in alle andere rubrieken met dat groene envelopje.

    De Agenda geeft alle uitjes, dus ook de club-uitjes, op datum Smile
    >>LINK<<
  3. marieke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van marieke

    quote:
    Dit schreef Leonard

    Nee, tenzij je (mede)beheerder bent kan dat niet.

    Je kan wel instellen dat je een mail krijgt als er een reactie op een bericht is, dat werkt in Clubs netzo als in alle andere rubrieken met dat groene envelopje.

    De Agenda geeft alle uitjes, dus ook de club-uitjes, op datum Smile
    >>LINK<<



    Dank je voor je reactie. Ik keek altijd alleen maar bij 'uitjes' maar zie nu inderdaad dat ik beter de agenda kan gebruiken. Thankss
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Eigenlijk zou je dus een mail willen als er in een club een nieuw onderwerp gestart wordt?

    (Daar ben ik al mee bezig, dus als dat het is dan zou dat goed uitkomen)
  5. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    quote:
    Dit schreef bart
    Eigenlijk zou je dus een mail willen als er in een club een nieuw onderwerp gestart wordt?

    (Daar ben ik al mee bezig, dus als dat het is dan zou dat goed uitkomen)


    Ik ben v??r Smile

    Handig extraatje. Smile
  6. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Voor de update van OA verschenen ze gewoon in het lijstje op de homepage als je OA opent, de berichten vanuit de clubs, nu moet je actief zelf in de gaten houden of er wat in gebeurd. Jammer.
    De vroeger actieve Rotterdamclub ligt op zn gat. Komt ook door de leden zelf, maar als je es wat post en niemand wordt er op attent gemaakt en reageert dus niet, dan krijg je dat.
  7. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef elly69
    Voor de update van OA verschenen ze gewoon in het lijstje op de homepage als je OA opent, de berichten vanuit de clubs, nu moet je actief zelf in de gaten houden of er wat in gebeurd. Jammer.
    De vroeger actieve Rotterdamclub ligt op zn gat. Komt ook door de leden zelf, maar als je es wat post en niemand wordt er op attent gemaakt en reageert dus niet, dan krijg je dat.

    Berichten uit Clubs staan gewoon op zowel de thuispagina als ook in Actueel.
    Of bedoel je dat niet?
    Anders heb je met 1 klik alle, recente, berichten in de clubs hier >>LINK<<
  8. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef elly69
    Voor de update van OA verschenen ze gewoon in het lijstje op de homepage als je OA opent, de berichten vanuit de clubs, nu moet je actief zelf in de gaten houden of er wat in gebeurd. Jammer.


    Dat gebeurt nog steeds. Zowel op de homepage als onder Actueel...
  9. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Leonard en Bart jullie hebben inderdaad gelijk.
    Toch had ik het idee dat voor de update de clubs actiever waren, is er dan iets anders veranderd of is het perceptie?
    Smile
  10. marieke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van marieke

    quote:
    Dit schreef bart
    Eigenlijk zou je dus een mail willen als er in een club een nieuw onderwerp gestart wordt?

    (Daar ben ik al mee bezig, dus als dat het is dan zou dat goed uitkomen)



    Ja klopt Bart! Dat zou fijn zijn.
Terug naar de lijst