Sinds kort is mijn hotmail instelling veranderd
Had ik eerst gewoon hotmail heb ik nu hotmail ( preview ) hierdoor werkt mijn hotmail best traag
Weet iemand hoe ik dit weer in de oude stand terug kan zetten ?
-
2 dec '15 - 14:45:50
-
quote:
Dit schreef Schorpioen
Sinds kort is mijn hotmail instelling veranderd
Had ik eerst gewoon hotmail heb ik nu hotmail ( preview ) hierdoor werkt mijn hotmail best traag
Weet iemand hoe ik dit weer in de oude stand terug kan zetten ?
ik lees even mee, ik heb het ook en vind het mega-irritant3 dec '15 - 18:55:53 -
bedoel je hiermee dat er een apart venster bij is gekomen waar een voorbeeld van de mail gelezen kan worden?
Zo ja, in de donkerblauwe balk staat helemaal rechts een soort tandwiel. klik daarop, dan zie je vermoedelijk iets met de tekst opties.
Klik dat aan, dan opent waarschijnlijk een venster met account beheren, email schrijven, email lezen en nog een paar hoofdinstellingen.
onder het kopje email lezen zie je o.a. neem ik aan, leesventer, instellingen voor actieve weergave en groeperen op gesprek en berichten vooraf laden.
ik heb bij leesvenster uit geselecteerd
en bij groeperen op gesprek en berichten vooraf laden, berichten apart weergeven en berichten niet vooraf laden geselecteerd.
Hoop dat dit is wat het probleem oplost.
suc73 dec '15 - 20:39:40 -
Volgens mij ben ik mijn dubbele weergave nu kwijt :-)
Het leesvenster stond op UIT al, ik heb het 1X gezet op onder wat al fijner was en daarna weer op uit,nu werkt het hoop ik weer normaal en zie ik geen 2 beelden over elkaar.
Thanks.
Maar nu we toch bezig zijn :-)
Op mijn tablet zit een soort automatische woordenboek die soms worden pakt die ik niet bedoel met schrijven.
Hoe kun je die werkbalk uitzetten ?
Dan ben ik weer even problemen vrij :-)4 dec '15 - 18:17:03 -
quote:
Dit schreef Schorpioen
Maar nu we toch bezig zijn :-)
Op mijn tablet zit een soort automatische woordenboek
Er zijn tig verschillende merken tablets en diverse besturingssystemen met daarvan ook diverse versies.
Bij een aantal kan je idd "voorspellen" uitzetten.
Welke tablet betreft het en welk besturingssysteem? Android, Windows, Apple(ios), Linux enz...4 dec '15 - 18:49:31 -
Oh natuurlijk Frits.
Het is een Assus met ik neem Android besturing.4 dec '15 - 19:43:10 -
Helaas ken ik die niet.
Kijk een bij instellingen, persoonlijk, taal en invoer (als jouw menu hetzelfde in elkaar zit)
Wat ook wel eens wil, klink bij je toetsenbord lang op de komma. Soms verschijnt er extra instellingen. Suc78 dec '15 - 18:23:24
|
Bericht van Schorpioen is op 04-12-2015 om 19:52:52 uur verwijderd door Schorpioen. Reden: dubbel |