Tevreden?

Tevreden? 

Onderwerp van Harryhl

Terug naar de lijst
  1. Harryhl
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Harryhl
    Ik vraag me af of jullie, als plaatsers van draadjes, lezers en probleemoplossers tevreden zijn over deze rubriek.

    Ik beheer klussen en koken nu een tijdje en heb het idee dat het zo rustig voortkabbelt.

    Zijn er dingen die anders of makkelijker kunnen?

    Of is het goed zoals het is?

    Jullie input is welkom!
  2. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Smile meer dan, altijd goeie antwoorden en snel ook, ik zou zeggen: niks meer aan doen, gewoon zo houden Smile
  3. bmw
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van bmw
    lees je vraag nu pas.
    Heb wel een opmerking:

    als iemand een vraag stelt om hulp oid word er inderdaard vrij snel opgereageerd door mensen met oplossings gerichte antwoorden.

    Wat ik wel in veel draadjes tegen kom is dat de vragensteller daarna niks meer van zich laat horen over hoe eea is afgelopen of gemaakt is.

    Dit vind ik naar degene die hier vaak een heel pleidooi afsteekt om jou te helpen geen correcte afhandeling.
    Het komt bij mij zo over van ""nou ik weet het /het heeft geholpen dan is voor mij de kous af""".

    Hopend dat dit berichtje tot enig nadenken stemt.
  4. Harryhl
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Harryhl
    Re: input/output
    quote:
    Dit schreef bmw
    lees je vraag nu pas.
    Heb wel een opmerking:

    als iemand een vraag stelt om hulp oid word er inderdaard vrij snel opgereageerd door mensen met oplossings gerichte antwoorden.

    Wat ik wel in veel draadjes tegen kom is dat de vragensteller daarna niks meer van zich laat horen over hoe eea is afgelopen of gemaakt is.

    Dit vind ik naar degene die hier vaak een heel pleidooi afsteekt om jou te helpen geen correcte afhandeling.
    Het komt bij mij zo over van ""nou ik weet het /het heeft geholpen dan is voor mij de kous af""".

    Hopend dat dit berichtje tot enig nadenken stemt.


    Ik ben het met je eens bmw, dat valt mij ook weleens op maar helaas heb ik daar niet veel invloed op.
  5. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    Van mij mogen ze wel apart, zit me al een hele tijd suf te zoeken hahahahaa en ik vind de combi ook zo totaal nergens op slaan! Klussen en koken Smile
  6. quote:
    Dit schreef Edith64
    Van mij mogen ze wel apart, zit me al een hele tijd suf te zoeken hahahahaa en ik vind de combi ook zo totaal nergens op slaan! Klussen en koken Smile

    ik vind koken anders een hele klus Smile
  7. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef joop1

    ik vind koken anders een hele klus Smile

    Smile
    Ik denk dat Harry dat ook vind en mss wel alles snijd met een hakbijl,in de aardappels prikt met een kruiskop dan is het wel logisch dat beide samen wordt getrokken en in dat geval moet men mijn gezeur maar vergeven Smile
  8. quote:
    Dit schreef HarryHL
    Ik vraag me af of jullie, als plaatsers van draadjes, lezers en probleemoplossers tevreden zijn over deze rubriek.

    Ik beheer klussen en koken nu een tijdje en heb het idee dat het zo rustig voortkabbelt.

    Zijn er dingen die anders of makkelijker kunnen?

    Of is het goed zoals het is?

    Jullie input is welkom!


    Hoi Harry,
    alles goed?
    Ja, ik ben tevreden met deze draad, heb supersnel een antwoord gekregen op mijn vraag.
    groetjes,
    Marijke
  9. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Edith64
    Van mij mogen ze wel apart, zit me al een hele tijd suf te zoeken hahahahaa en ik vind de combi ook zo totaal nergens op slaan! Klussen en koken Smile


    Ik vind het wel een goede combi!

    Want de kokers kunnen meestal niet klussen en de klussers niet koken! Zo helpen we elkaar!Smile
  10. quote:
    Dit schreef Underdog


    .......................
    Want de kokers kunnen meestal niet klussen en de klussers niet koken! ..............Smile

    Hoezo? Smile
  11. quote:
    Dit schreef Underdog


    Ik vind het wel een goede combi!

    Want de kokers kunnen meestal niet klussen en de klussers niet koken! Zo helpen we elkaar!Smile



    kl(u)etskoek
  12. alex
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van alex
    quote:
    Dit schreef Edith64
    Van mij mogen ze wel apart, zit me al een hele tijd suf te zoeken hahahahaa en ik vind de combi ook zo totaal nergens op slaan! Klussen en koken Smile


    Ik snap de combi eigenlijk ook niet....
Terug naar de lijst