Scherm op zwart met alleen cursor te zien

Scherm op zwart met alleen cursor te zien 

Onderwerp van Dingetje

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    De pc van mijn dochter lijkt in eerste instantie wel op te gaan starten maar gaat vervolgens volledig op zwart met alleen de cursor zichtbaar.

    Ik ben benieuwd of iemand hier iets op weet ?
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Als je wel het gewone opstart scherm van de bios voorbij ziet komen (iets van "press F2 for BIOS" oid), dan vermoed ik dat je harde schijf stuk is. Dit is iets waar je iemand naar zal moeten laten kijken als je zelf geen verstand hebt van pc's.
  3. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    ik had hetzelfde... helaas pindakaas, harde schijf was niet meer te redden. Alles kwijt wat er op stond. Gelukkig was het nog onder mijn garantieperiode, en heb ik nu een nieuwe harde schijf....
  4. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    Wat je zelf ook eerst kan proberen is het volgende, pc uitzetten en stekker eruit dan aan en uit knop indrukken zodat de pc ontlaad, daarna stekker erin en pc weer aanzetten.

  5. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Als je wel het gewone opstart scherm van de bios voorbij ziet komen (iets van "press F2 for BIOS" oid), dan vermoed ik dat je harde schijf stuk is. Dit is iets waar je iemand naar zal moeten laten kijken als je zelf geen verstand hebt van pc's.


    Ja, dit dus. Smile
  6. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje

    quote:
    Dit schreef Rene_63
    Wat je zelf ook eerst kan proberen is het volgende, pc uitzetten en stekker eruit dan aan en uit knop indrukken zodat de pc ontlaad, daarna stekker erin en pc weer aanzetten.



    Bedankt voor de tip maar dit werkt helaas niet.
Terug naar de lijst