Werkspot

Werkspot 

Onderwerp van Bloem

Terug naar de lijst
  1. Ik heb afgelopen jaar 6 maanden lang een woning verbouwd :-)
    Ik heb twee keer hulp ingeroepen via werkspot.
    Ik zou zeker niet alleen naar de goedkoopste kijken maar naar de ervaring die mensen hebben.
    Maar het heeft mij erg veel geld bespaard en elke keer een vakman in huis gehad.

    Het sloopwerk zou je zeker zelf kunnen doen of een kennis laten doen. Huur een zware electr sloophamer bij de gamma of boels.
    Zeker voor een gestorte betonnen badkamervloer is een zware hamer noodzakelijk. anders kost het je minstens een dag
    succes!
  2. Ik heb ook een keer een opdracht geplaatst op werkspot, kreeg allemaal polen over de vloer en de een kon het nog goedkoper doen dan de andere. Ik ben er niet mee in zee gegaan ( Ik vertrouwde het niet met betrekking tot eventuele garanties) en heb een gewone aannemer aangenomen. We iemand die ik kende en die het voor een vaste prijs gedaan heeft. En ik had iemand in huis die ik vertrouwde.
  3. Morpho
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Morpho
    Ik heb wel eens kleiner klusje laten doen op werkspot, geen klachten over. Hele nette meneer die het keurig gedaan heeft.

    Maar ook bij de "gewone" aannemers- en schildersbedrijven zitten er gigantische prijsverschillen in de offertes trouwens. Ik heb 3 jaar geleden mijn woning aan de buitenkant laten schilderen etc., 4 offertes hiervoor laten opmaken en die varieerden toen van ? 14.000 tot ? 32.000 !
  4. IK Hen mensen uit Polen, Afrika en Australie in mijn huis gehad. Ik kan alleen maar zeggen dat ik daar zeer tevreden over ben
    een Poolse stucadoor, een op en top vakman en ook nog iemand die erg netjes, sociaal en beleefd was. Daar konden
    de mensen van de Nederlandse aannemer die later hier waren zeker eens een voorbeeld aan nemen.
    Ook een Afrikaanse laminaatlegger. Zeer zorgvuldig, vaste prijsafspraak en een erg aardige man.
    Maar misschien heb ik gewoon geluk gehad?
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Misschien wel. En misschien heb je geluk dat je een man bent. Ik vermoed zomaar dat een vrouw alleen toch echt sneller een oor aangenaaid wordt. Daarom heb ik de advertentie al bewust in een wij-vorm geschreven en moet ik gewoon zorgen dat er een man aanwezig is die weet wat ik wel of niet wil.
  6. Bij werk spot gaan mensen tegen elkaar bieden om de klus binnne te halen . garantie tot de voor deur .
    Ik heb zelf met mijn bedijf 48 uur er op gestaan en gillend weg gerend . wat een bagger zooi ..

    Met prijzen gooien verder onder de maat .. bijna voor niets en uitvoering ....?dat is afwachten .

    Neem een degelijk bedrijf waar je ook je garanties heb .als er wat is dan kan je er op terug komen .

    mocht je intresse hebben heb ik een goed onderhouds/ klus bedrijf voor je . uit jou regio
    . bel hem op vraag een offerte . Hij doet alles in en om het huis .

    succes
  7. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik zit zelf op een aantal plaatselijke FB-groepen.
    Daar worden ook regelmatig dit soort vragen gesteld.
    Dan krijg je in ieder geval reacties van mensen uit je eigen regio die een bedrijf wel/niet aanbevelen.
  8. Tomtom
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tomtom
    Net een paar dingen in de badkamer laten aanpassen, ook via Werkspot.
    Kwam uiteindelijk een man uit Dordrecht die alles netjes heeft gedaan.
    Wel van te voren een inschatting gemaakt van de uren (en de materialen), zodat je de prijs kunt inschatten.
    Ik was tevreden over die man die via Werkspot reageerde.
    Gisteren stuurde hij een appie of alles nog tot tevredenheid was, goede after-sales dus.

    Ook op Marktplaats kan je een offerte vragen, of een bedrijf uit je omgeving zelf benaderen.
    Succes.
Terug naar de lijst