draadje verborgen

draadje verborgen 

Onderwerp van Jeli

Terug naar de lijst
  1. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    Hoi,

    ik heb een draadje verborgen/niet meer zichtbaar in mijn overzicht.
    Hoe kan ik dit weer veranderen?

    Groetjes, Monique
  2. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Dat zijn twee verschillende dingen:
    Draadje verborgen: Als je weet in welke rubriek dat was dan kan je daarnaar toe, dan zie je hopelijk ergens een dunne streep met "verborgen draadje" en dan helemaal rechts "Toon Toon Toon"
    Als het alleen niet meer in je overzicht (mijn OA) staat dan kan je het gewoon opzoeken op OA en dan weer in je favorieten zetten met de "zet in favorieten" knop onderaaan.

    Als bovenstaande niet lukt geef dan even aan om welk draadje het gaat, dan zoeken we mee (als we dat kunnen ivm clubs/rubrieken waar we wel/geen toegang toe hebben)

    Groet Leonard
  3. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Leonard
    Dat zijn twee verschillende dingen:
    Draadje verborgen: Als je weet in welke rubriek dat was dan kan je daarnaar toe, dan zie je hopelijk ergens een dunne streep met "verborgen draadje" en dan helemaal rechts "Toon Toon Toon"
    Als het alleen niet meer in je overzicht (mijn OA) staat dan kan je het gewoon opzoeken op OA en dan weer in je favorieten zetten met de "zet in favorieten" knop onderaaan.

    Als bovenstaande niet lukt geef dan even aan om welk draadje het gaat, dan zoeken we mee (als we dat kunnen ivm clubs/rubrieken waar we wel/geen toegang toe hebben)

    Groet Leonard


    dank je Leonard. Het is gelukt.
Terug naar de lijst