Inbouwkast/ kast op maat met zweefdeur

Inbouwkast/ kast op maat met zweefdeur 

Onderwerp van SSimone

Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Inge65
    O, sorry voor het vervuilen van je draadje. Je kunt ook een bij Praxis kijken, die maken ook kasten op maat volgens mij.


    Klopt, de bouwmarkten hebben de onderdelen om een op-maat kast te kunnen monteren.
    Lukt dat je niet zelf, leveren ze een montagedienst tegen een bepaald tarief.
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Die kast van mij = gewoon rails op de grond, rails tegen plafond, deuren ertussen.
    Uiteraar kan je binnenkant doen zoals je wilt wat betreft hout, kleur, indeling etc.
  3. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Goede klusjesman er bij halen,die ziet wel wat er mogelijk is.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Die kast van mij = gewoon rails op de grond, rails tegen plafond, deuren ertussen.
    Uiteraar kan je binnenkant doen zoals je wilt wat betreft hout, kleur, indeling etc.


    Maw: alleen geschikt voor een kamer/kast gelijk of lager dan kasthoogte nu...
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Maw: alleen geschikt voor een kamer/kast gelijk of lager dan kasthoogte nu...

    Er valt natuurlijk gewoon een plaat bovenop te leggen en daar de rails tegen aan.
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Er valt natuurlijk gewoon een plaat bovenop te leggen en daar de rails tegen aan.


    Waar leg je die op? Heb je dan staanders, dat is mij niet duidelijk?
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    dat is mij niet duidelijk?

    Hoeft ook niet, als ik het maar snap en de eventuele volgende eigenaar ook Smile
  8. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Hoeft ook niet, als ik het maar snap en de eventuele volgende eigenaar ook Smile



    Smile
Terug naar de lijst