Extra veld in aanmelding werkt niet

Extra veld in aanmelding werkt niet 

Onderwerp van Tot_Ziens

Terug naar de lijst
  1. Bij mijn uitje >>LINK<< wil ik een extra veld in de aanmelding. Na het ingevuld en verzonden te hebben blijkt dat de keuze niet bij de aanmelding naar voren komt en niet te zien is in de aanmeldlijst. Bij "administratie" is het wel mogelijk om het rode x aan te klikken tot groene v.
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Er zijn twee soorten extra velden:

    - Extra velden in de administratie = dan kan alleen de organisator dingen aanvinken

    - Extra velden in de aanmelding = dan kan de gast dat bij aanmelding aanvinken.
  3. Bericht van Leonard is op 27-04-2015 om 11:03:13 uur verwijderd door Leonard.

    Reden: Laat maar, ik zi edat Bart al geantwoord heeft

     
  4. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Hier staat het nog wat meer uitgeschreven >>LINK<<
  5. Klopt en staat ook bij het bericht maken/bewerken, maar het werkt niet bij "Extra velden in de aanmelding" na de verzendknop geklikt te hebben. Telkens als ik het bericht dan opnieuw wil bewerken om het wel te bewerkstelligen zie ik dat de tekst wat ik in het vakje geschreven heb (diner) verdwenen is.
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Er zijn 2 dingen die misschien niet opvallen:

    - als er nog niemand zich heeft aangemeld zie je de opties ook niet terug in het topic. Pas als iemand een optie op "ja" heeft gezet, zie je deze terug. Het enige wat op zou kunnen vallen dat er opties zijn bij een uitje is dat een tabje "opties" bovenaan staat, maar die valt niet echt op.

    - als je weer op bewerken klikt, is de optie "extra velden in de aanmelding" niet meer de onderste optie. Er is namelijk een extra veld "medebeheerder" bijgekomen, dus als het goed is staat de tekst van extra opties een rij hoger (dit dus als je de tekst op de onderste invulveld verwacht).

    Mocht dit allemaal goed gaan, waar werk je mee? Windows, android, apple? en welke browser?
  7. quote:
    Dit schreef ArnoM
    Mocht dit allemaal goed gaan, waar werk je mee? Windows, android, apple? en welke browser?

    Windows ... Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox
    Mss dat het te maken heeft dat er aanmeldingen zijn en daarna niet meer te veranderen???
  8. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef YaMi

    Windows ... Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox
    Mss dat het te maken heeft dat er aanmeldingen zijn en daarna niet meer te veranderen???


    Heb even getest met een uitje in een club. Daar wat aanmeld dingetjes ingevoerd. Mijzelf aangemeld met een aantal opties "ja".
    Als ik daarna het uitje bewerk, zie ik boven de "medebeheerder" wel de ingevulde gegevens en kan ik ook aanpassen. Bij mij werkt het dus zoals het hoort in win 7 met firefox.
  9. quote:
    Dit schreef ArnoM
    Heb even getest met een uitje in een club. Daar wat aanmeld dingetjes ingevoerd. Mijzelf aangemeld met een aantal opties "ja".
    Als ik daarna het uitje bewerk, zie ik boven de "medebeheerder" wel de ingevulde gegevens en kan ik ook aanpassen. Bij mij werkt het dus zoals het hoort in win 7 met firefox.

    Mij lukt het niet Smile

    Uitje verwijderd en opnieuw >>LINK<<
    Bij Amanda lukt het wel Smile
    27 apr '15 - 22:22:11 / 27 apr '15 - 22:49:32
Terug naar de lijst