Aanmelding Herfstuitje 31 oktober a.s.

Aanmelding Herfstuitje 31 oktober a.s. 

Onderwerp van Michelle

Terug naar de lijst
  1. Hallo support,
    ik heb me aangemeld voor het Herfstuitje voor 31 oktober a.s..
    Nu wil ik een vraag stellen of het mogelijk is om er een soort van chatgebeuren om heen te bouwen zodat we kunnen kijken of men eventueel kan carpoolen of overnachten bij elkaar.
    Je ziet dat bij andere uitjes ook wel. Een mogelijkheid om berichten te plaatsen.
    Deze vraag wilde ik stellen bij het uitje zelf en nu krijg ik een foutcode. Ik moet lid zijn van een bepaalde club om de vraag te kunnen stellen. Hoe zit dat precies?
  2. Je hebt geen toegang tot deze pagina.
    Dat kan zijn om ??n van de volgende redenen:
    Mogelijk probeer je een clubpagina te bereiken van een club waar je je niet bij hebt aangemeld. Voor veel clubs geldt, dat je pas toegang krijgt als je je aangemeld hebt. Meer informatie over de clubs vind je hier.
    Mogelijk probeer je een pagina te bereiken waar je zelfs met een abonnement geen toegang tot hebt.
    FOUTCODE: GB-KZ
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Michelle
    Hallo support,
    ik heb me aangemeld voor het Herfstuitje voor 31 oktober a.s..
    Nu wil ik een vraag stellen of het mogelijk is om er een soort van chatgebeuren om heen te bouwen zodat we kunnen kijken of men eventueel kan carpoolen of overnachten bij elkaar.
    Je ziet dat bij andere uitjes ook wel. Een mogelijkheid om berichten te plaatsen.
    Deze vraag wilde ik stellen bij het uitje zelf en nu krijg ik een foutcode. Ik moet lid zijn van een bepaalde club om de vraag te kunnen stellen. Hoe zit dat precies?

    Er is een hele vragenrubriek bij het herfstfeest:
    >>LINK<<
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Michelle
    Je hebt geen toegang tot deze pagina.
    Dat kan zijn om ??n van de volgende redenen:
    Mogelijk probeer je een clubpagina te bereiken van een club waar je je niet bij hebt aangemeld. Voor veel clubs geldt, dat je pas toegang krijgt als je je aangemeld hebt. Meer informatie over de clubs vind je hier.
    Mogelijk probeer je een pagina te bereiken waar je zelfs met een abonnement geen toegang tot hebt.
    FOUTCODE: GB-KZ

    Wanneer krijg je deze foutmelding? Waar klik je dan op?
  5. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef bart

    Er is een hele vragenrubriek bij het herfstfeest:
    >>LINK<<

    Die link geeft dus de betreffende foutmelding...
  6. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Ik krijg ook geen toegang
  7. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Malero
    Ik krijg ook geen toegang


    Eerst op 'Wie gaat' klikken en dan naar de vragenrubriek
    Het is wel een omweg....
Terug naar de lijst