kras op kunststof aanrechtblad.

kras op kunststof aanrechtblad. 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. bmw
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van bmw
    Ga mee in de redenatie van Erna,een aanrechtblad in dit geval "'duropal" en gelijk soortige bladen zijn krasgevoelig kan ook komen door een klein korreltje onder bv je snijplank.Rechtstreeks een hete pan op het blad zetten lost de lijmlaag er onder op en kan een bolling veroorzaken.

    Dit soort schades is meestal eigen schuld dikke bult hoe vervelend ook, een aanrechtblad is ook een ' werkblad' .Dit gebeurt ook veel bij vloeren.
  2. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Offerte is binnen. ?250,--. Ik vind het nogal wat voor en kleine beschadiging. Zou ik het eigen portemonee moeten betalen zou ik het niet doen. Dat was voor mij de reden om het ook niet aan de verzekering voor te leggen.

    Vriend kwam zaterdag en ik vroeg hem de kras op te sporen. Hij kon hem niet vinden. Wel andere, en dat waren inderdaad die van de gebruikssporen.

    Ik laat het zo. Bedankt voor het meedenken.
  3. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    Zolang er geen vocht onder de toplaag kan komen zal er ook niet zoveel spannends gebeuren denk ik.
  4. paul1964
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van paul1964
    De eerste beschadigingen van nieuwe spullen zijn het ergst. Net zoals de eerste vlekken op je vloer, in je kleding.
    Na verloop van tijd komt de sleet in je spullen. Dan hoort het erbij.
    Maar helaas hoort het ongemakkelijke er ook bij als de eerste krassen, butsen en vlekken daar zijn.
Terug naar de lijst