Witgoed

Witgoed 

Onderwerp van Louise63

Terug naar de lijst
  1. Louise63
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Louise63
    Ik heb een vraagje, wil mijn witgoedapparaten anders gaan zetten.

    Nu weet ik niet of, wat ik wil, mogelijk is. En dan praat ik niet over de leidingen, maar gewoon of die machines zo bij elkaar kunnen staan ja of nee.

    Volgorde:

    Wasmachine, met daarop droger
    Vaatwasser, met daarop koelkast
    Diepvriezer

    Oja, op de vriezer kan de koelkast niet, omdat de vriezer te hoog is ;-)


    Dus een wand met witgoedapparatuur ;-) En dat ga ik dan achter schuifdeuren verbergen :-)

    Heb je andere tips hoor ik het graag :-)
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Zonder technisch verstand, lijkt me dat niet handig. Er komt veel warmte vrij bij de diverse apparaten. Voor de vriezer en de koelkast kan dat wel es teveel zijn. Moeten ze hard werken om te koelen, kost meer energie, is duurder voor jou.
  3. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    En alles bij elkaar zal je stoppenkast waarschijnlijk niet trekken.
  4. ilse-r
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van ilse-r
    Bij mij staan in de bijkeuken 4 apparaten. Ik heb geen andere ruimte daarvoor.
    Droger bovenop vaatwasser
    Diepvries bovenop wasmachine.

    In de keuken staat mijn koelkast. Ik heb de afgelopen 5 jaar geen problemen gehad met de stoppen. Qua energieverbruik. Tja. zeker in de zomer is mijn bijkeuken warmer als de rest van mijn huis. Ik geloof zeker dat mijn diepvriezer dan extra verbruikt, dus extra kosten met zich meebrengt.
  5. Eni
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eni
    Ik heb ook de droger op de wasmachine staan, geen probleem. Alleen ze kunnen niet tegelijk aan. Dan moet er een speciaal stopcontact tussen wat af en toe een apparaat tijdelijk onderbreekt.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Eni
    Ik heb ook de droger op de wasmachine staan, geen probleem. Alleen ze kunnen niet tegelijk aan. Dan moet er een speciaal stopcontact tussen wat af en toe een apparaat tijdelijk onderbreekt.

    Dat is ook geen probleem idd. Maar daarnaast een vaatwasser met koelkast ?n een diepvries en dat allemaal in een soort van kast? Smile
  7. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Wasmachine, met daarop droger is geen probleem. Daar heb je van bijvoorbeeld het merk Nedco en Plieger tussen stukken voor om ze netjes op elkaar te zetten.

    Vaatwasser, met daarop koelkast
    Diepvriezer

    Is dit een koelkast met diepvriezer? Het gewicht van een volle koekast zou best te veel kunnen zijn voor een vaatwasser.
    Wat natuurlijk wel kan is een constructie maken zodat het gewicht van de koelkast niet op d vaatwasser rust.
  8. ilse-r
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van ilse-r
    quote:
    Dit schreef Eni
    Ik heb ook de droger op de wasmachine staan, geen probleem. Alleen ze kunnen niet tegelijk aan. Dan moet er een speciaal stopcontact tussen wat af en toe een apparaat tijdelijk onderbreekt.



    klopt. Heb ik ook. Ben ik vergeten te vermelden.
  9. Louise63
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Louise63

    quote:
    Dit schreef Raymond
    [B]Wasmachine, met daarop droger is geen probleem. Daar heb je van bijvoorbeeld het merk Nedco en Plieger tussen stukken voor om ze netjes op elkaar te zetten.

    Vaatwasser, met daarop koelkast
    Diepvriezer

    Is dit een koelkast met diepvriezer? Het gewicht van een volle koekast zou best te veel kunnen zijn voor een vaatwasser.
    Wat natuurlijk wel kan is een constructie maken zodat het gewicht van de koelkast niet op d vaatwasser rust. [/B]



    Nee mijn vriezer is een hoge, dus hoeft en kan ergens op.
  10. Louise63
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Louise63

    Bedankt voor de reacties. Ik zal van de week even iemand ernaar laten kijken wat wel en niet op de stoppen kunnen en of we dingen kunnen scheiden. Maar ik zet over het algemeen geen wasmachine, droger of vaatwasser tegelijkertijd aan :-) Maar ... ik had daar zelf nog niet over nagedacht, dus bedankt voor de tip!
Terug naar de lijst