Krijg geen mail meer binnen van 1 account.

Krijg geen mail meer binnen van 1 account. 

Onderwerp van Rene_63

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef marinus
    Tja, fabrieksinstellingen zou nu ook mijn volgende stap zijn
    daarom zou ik eerst nog een keer de boel verwijderen en opnieuw aanmaken. Fabrieksinstellingen terugzetten is zo rigoureus en je moet zoveel opnieuw downloaden en instellen.
  2. ErikD
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ErikD
    Heb je ook een antivirus op je smartphone?
    Dit kan ook een oorzaak zijn.
    Dan werkt opnieuw installeren ook niet.
  3. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Met welke app haal je die mail binnen op je mobiel?


    Geen app gewoon, als ik mijn gmail open kan ik kiezen tussen de 2 accounts. (gmail en persoonlijk account)
  4. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63

    quote:
    Dit schreef ErikD
    Heb je ook een antivirus op je smartphone?
    Dit kan ook een oorzaak zijn.
    Dan werkt opnieuw installeren ook niet.


    Ook aan gedacht en dat is het hem ook niet.

    Het vreemde is dat er toen ik geen mail meer binnen kreeg er geen veranderingen op mijn mobiel zijn aan gebracht ook geen software update.

    quote:
    Dit schreef scar
    nog een keer?

    Bij ons op kantoor komt dit probleem echt vaak voor en de remedie is in 99% van de gevallen weer verwijderen en opnieuw aanmaken, geef je account eens een andere naam bijvoorbeeld.


    Voor ik alles eraf ga halen en terug ga naar fabrieks instellingen zal ik dit toch nog maar eens proberen.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb automatisch synchroniseren van mijn beide gmail accounts uit staan. Ik doe dit dus handmatig. Zou het kunnen dat de synchronisatie bij jou uit staat?
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Rene_63
    Geen app gewoon, als ik mijn gmail open kan ik kiezen tussen de 2 accounts. (gmail en persoonlijk account)
    Nu heb ik een iphone en geen android, maar ik zou je willen voorstellen met Gmail vooral Gmail te openen en met de mailapp van je telefoon je andere "persoonlijke" account.

    Kijk eens of je dan wel je andere mail binnenkrijgt?
  7. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik heb automatisch synchroniseren van mijn beide gmail accounts uit staan. Ik doe dit dus handmatig. Zou het kunnen dat de synchronisatie bij jou uit staat?


    Ja die staat aan en hij geeft ook nog steeds netjes aan wanneer het synchroniseren voor het laatst gedaan is.
  8. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63

    quote:
    Dit schreef scar
    Nu heb ik een iphone en geen android, maar ik zou je willen voorstellen met Gmail vooral Gmail te openen en met de mailapp van je telefoon je andere "persoonlijke" account.

    Kijk eens of je dan wel je andere mail binnenkrijgt?


    Ik kan nu even verder niks, ik heb het samen met degene die de andere mail beheert erop gezet en die kan ik nu even niet bereiken Smile

    Word vervolgd dus.

    Iedereen wel alvast bedankt voor het meedenken Smile
  9. Jazz_i
    Look up!

    Toon alleen de berichten van Jazz_i
    quote:
    Dit schreef marinus
    Zie je wel nieuwere mails als je via webmail inlogt?
    Is de mailbox vol en moet deze opgeschoond worden (bij IMAP blijven de mails op de server staan)
    bij mij heeft het wel eens geholpen om de mailbox helemaal leeg te maken via webmail, er was een mailtje die niet binnengehaald kon worden op een eens of andere manier.


    Het kan zijn dat 1 mailtje de boel blokkeert. Als je in de webmail kijkt en daar de laatste mail die wel en de eerste die niet gesynchroniseerd is verwijdert kan het ook weer op gang komen. Vooral mail met grote bijlages of foto's in de mail zelf willen het nog wel eens verstoppen.
  10. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63

    quote:
    Dit schreef Jazz_i


    Het kan zijn dat 1 mailtje de boel blokkeert. Als je in de webmail kijkt en daar de laatste mail die wel en de eerste die niet gesynchroniseerd is verwijdert kan het ook weer op gang komen. Vooral mail met grote bijlages of foto's in de mail zelf willen het nog wel eens verstoppen.


    Ook daar naar gekeken maar daar lag het ook niet aan.
    Inmiddels mijn telefoon helemaal gereset (na eerst een back-up gemaakt te hebben) en alles er opnieuw opgezet en nu werkt het weer.
    Voordeel is dat mijn mobile weer lekker leeg is Smile

    Iedereen nogmaals bedankt voor het meedenken en de tips.
Terug naar de lijst