update van provider

update van provider 

Onderwerp van Buurvrouwke

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Buurvrouwke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Buurvrouwke
    Hallo,

    misschien dat iemand mij kan helpen.
    Ik heb nl een update pakket gekregen van mijn provider waarvoor ook een monteur komt om het een en ander te installeren. Meerwerk kost 17,50 euro per kwartier dat bespaar ik liever.
    Het email adres wat ik nu gebruik gaat verdwijnen daar baal ik dus best wel van want nu moet ik weer alles gaan veranderen en doorgaan geven aan werkgevers enz.
    Is er een manier dat het anders kan? want dit komt natuurlijk steeds voor als je van provider gaat veranderen.
    Of is het misschien handig outlook via hotmail te doen en kan ik dan een nieuw account aanmaken of moet ik mijn oude daarvoor gebruiken, die vind ik persoonlijk niet zo leuk om naar werkgevers te sturen begrijp je.
    Kan iemand mij misschien uitleggen wat te doen?

    Met vriendelijke groet,
    Anouschka
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Ik begrijp niet helemaal je verhaal..

    Heb jij nu zelf de keuze voor een andere provider gemaakt?

    Of stopt jouw huidige provider met het service verlenen aan een bepaald domein(server)adres waardoor klanten nu genoodzaakt een ander mailadres te nemen?
    Lijkt mij dat in dat geval installatie 'gratis' zou mogen zijn..
    Installatie van modem etc. denk ik?

    Wat betreft het wisselen van e-mailadres.. da's inderdaad lastig. Daar had ik vorig jaar ook mee te maken.. wilde mijn huidige adressen niet kwijt.
    Ik kon ervoor kiezen om dat 'in de lucht te houden' maar dat kost dan een x-bedrag per maand. Best zonde.. dus bij dezelfde provider een andere aansluiting (op mijn eigen naam) en de hele zwik aan mailboxen daarnaartoe laten verhuizen.

    Het zou best mooi zijn als in de toekomst 'e-mail adres behoudt' mogelijk is, net zoals met telefoonnummers nu al kan.

    Wil je dit allemaal niet.. dan is een 'hotmail' adres een mogelijkheid...

    Indien je dit zakelijk wilt gebruiken.. kan je misschien beter voor gmail (google mail) kiezen.. Die extensie wordt ook wel zakelijk toegepast.
  3. Buurvrouwke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Buurvrouwke

    nee ik blijf bij dezelfde provider en installatie is gratis.
    alleen toen ik overstapte kreeg ik een emailadres en later voegde ze er nog een aan toe.
    het eerste emailadres gebruik ik overal voor en die laten ze nu vervallen en daar baal ik dus van.

    ik geloof dat ik maar naar hotmail ga dan.

    Kan ik hiervoor nu een nieuw account aanmaken of kan ik mijn oude gebruiken?

    groet anouschka
  4. dierengek
    Gewoon Kattig

    Toon alleen de berichten van dierengek
    Ik zou persoonlijk een gmail.com account maken, kan je ook makkelijk en veel versturen en ontvangen.

    Heb al jaren hetzelfde adres, en al meerdere providers gehad.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Wat vreemd dat je een ander mail adres gaat krijgen terwijl je bij je oude provider blijft.
  6. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    welke provider betreft dit?
  7. Buurvrouwke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Buurvrouwke

    vodafone. heel vreemd maar mijn emailadres werkt nog steeds. dus geen nieuwe aan hoeven te maken
  8. Pascal
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pascal
    quote:
    Dit schreef dierengek
    Ik zou persoonlijk een gmail.com account maken, kan je ook makkelijk en veel versturen en ontvangen.

    Heb al jaren hetzelfde adres, en al meerdere providers gehad.


    Uhuh.... SmileSmile
Terug naar de lijst