hoeveel luiers? tijdens schooltijd

hoeveel luiers? tijdens schooltijd 

Onderwerp van leaving

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. leaving
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van leaving
    Ik ben uit de jonge kinderen, maar werk er op school mee.
    We hebben school van 8.45 uur doorlopend tot 15.15 uur (speciaal onderwijs).
    Kleuters van 4-6 jr.
    Hoeveel keer verschoon je deze kinderen normaal gesproken, (alleen natte luier, ontlasting is direct verschonen)
    tijdens schooltijd dus? kortom hoe lang kan een luier mee? Hoeveel absorbeert een luier?

    Voor mijn gevoel en op basis wat bv verzekeringen verstrekken voor volwassenen,
    zijn luiers tegenwoordig behoorlijk goed, zodat ze erg lang mee kunnen.
    Niet dat ik t geheel met de verzekering eens ben, maar ok. dat daargelaten.

    Ik ben benieuwd wat jonge ouders of anderen mensen die op school of KDV werken hierover denken.
    Of wat hun ervaringen zijn.

    Dit alles om te bekijken en inventariseren hoeveel tijd er in de zorg gaat zitten t.o.v(ten koste van) de onderwijstijd.
    18 mei '16 - 19:03:48 / 18 mei '16 - 19:50:22
  2. ricarda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ricarda
    op het kinderdagverblijf verschoonden wij na het fruit (rond 10 uur), na de lunch (12.30), na het slapen (rond 15.00)...einde schooldag
    De kwaliteit van de luiers is inderdaad wel prima en minder verschonen zou kunnen, wij vonden dat echter niet zo heel fris. (ontlasting werd uiteraard direct verschoond)
  3. leaving
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van leaving

    quote:
    Dit schreef ricarda
    op het kinderdagverblijf verschoonden wij na het fruit (rond 10 uur), na de lunch (12.30), na het slapen (rond 15.00)...einde schooldag
    De kwaliteit van de luiers is inderdaad wel prima en minder verschonen zou kunnen, wij vonden dat echter niet zo heel fris. (ontlasting werd uiteraard direct verschoond)



    en hoelang zijn de kinderen dan bij jullie? begin en eindtijd?
  4. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    Zijn luiers daar nog aan de orde. Als een kind 4 is is het toch al zindelijk? (Overdags dan)
  5. ricarda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ricarda
    quote:
    Dit schreef marion_5



    en hoelang zijn de kinderen dan bij jullie? begin en eindtijd?



    7,30 tot 18,30 (openingstijden)

    we verschoonden ook nog om 16,30 maar je vroeg de tijden op school dus die had ik achterwege gelaten;)

    Kinderen die om 7.30 binnen waren verschoonden we vaak rond 8,30/9.00 ook een keer
  6. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    quote:
    Dit schreef marinus
    Zijn luiers daar nog aan de orde. Als een kind 4 is is het toch al zindelijk? (Overdags dan)

    Ja en anders gaf je droge kledingsetjes mee.
    Aha... Duidelijk nu.
    18 mei '16 - 19:44:01 / 18 mei '16 - 20:44:10
  7. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk
    quote:
    Dit schreef marinus
    Zijn luiers daar nog aan de orde. Als een kind 4 is is het toch al zindelijk? (Overdags dan)


    Dat vroeg ik me ook af.
    Misschien gaat het om speciale kinderen?
  8. leaving
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van leaving

    quote:
    Dit schreef Pluk


    Dat vroeg ik me ook af.
    Misschien gaat het om speciale kinderen?


    staat erbij speciaal onderwijs, dus ja special need kids
  9. Marah
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marah
    2 a 3 schat ik in
  10. quote:
    Dit schreef marinus
    Zijn luiers daar nog aan de orde. Als een kind 4 is is het toch al zindelijk? (Overdags dan)

    Op het speciaal onderwijs niet.(geen bijzonder onderwijs, dat is bv katholiek of gereformeerd) Daar zijn meer kinderen (nog) niet zindelijk.

    Ik heb wel eens luierkinderen in de klas gehad. De een verschoonde ik nooit, behalve bij ontlasting. Een ander kind plaste zoveel, dat om een uur of 10 haar luier op haar knie?n hing. Als ik dan niet verschoonde liep de plas er zo uit.
  11. leaving
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van leaving

    quote:
    Dit schreef Marlies

    Op het speciaal onderwijs niet.(geen bijzonder onderwijs, dat is bv katholiek of gereformeerd) Daar zijn meer kinderen (nog) niet zindelijk.



    ik heb het aangepast, je het gelijk, ik mijn hoofd zat ook gewoon SO en VSO..........maar schreef het anders ;-)
Terug naar de lijst