nieuwe mensen leren kennen

nieuwe mensen leren kennen 

Onderwerp van willemijn1

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Deedee
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Deedee
    quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C
    Oke, maar ik lees dat het in principe voor hoog opgeleiden is?


    In principe ja. Ms toch even het draadje teruglezen Smile

    Ik heb ook geen hbo. Boeit echt niks.
  2. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Dimmy


    In principe ja. Ms toch even het draadje teruglezen Smile

    Ik heb ook geen hbo. Boeit echt niks.


    Nee, ik was gewoon nieuwsgierig.
    Wist trouwens niet dat het zo'n drukbezochte website was.
    Voor mijn gevoel was OA zo'n beetje de marktplaats van ontmoetingssites en is de rest een wannabe OA.
  3. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Nee joh, het stikt er van ;-)
    Ja waarom nmlk en OA? Wel soms wil je koffie en soms wil je thee.
    Soms kom je bij 1 van beiden ook mensen uit de andere clubjes tegen, maar de vijver van uitjes en mensen is gewoon groter als je lid bent van 2 of meer.
    OA vind ik prima, maar ik heb ook wel es uitjes gepost waar geen oa er (wil niet zeggen hond Smile) op afkwam.
    Met het gevaar dat half oa over me valt: OA ers zijn niet echt voor de sportieve uitjes, behalve wandelingen, en niet van de cultuur (musea en theater).
    Via nmlk heb ik 3 nw vriendinnen gevonden en die wonen bij mij om de hoek zowat, zelfde mindset en het klikt. Nou prima.
    Met OA ook een hoop lol gehad en soms nog steeds. Maar kind is 16 en heeft r geen zin meer in. En ik wilde ook wel weer es wat andere mensen ontmoeten. En heel graag bij mij om de hoek zodat je niet alles 3 weken van te voren hoeft te plannen maar ook op een doordeweekse avond es kan bellen en zeggen: joh t is mooi weer zullen we even....naar de stad fietsen, koffie drinken of whatever.
    Opleidingsniveau zegt me niet zoveel, t gaat meer om het gesprek en interesses/ hoe sta je in het leven.
    Als je voor t ene kiest betekent niet dat je het andere niet meer wil, het is gewoon breder zo.
    Op Oa wordt veel geschreven, dat heb je niet met nmlk dus ook niet van die rollercoasters van emoties. Of steun en hulp zo je wilt.Smile
    Ik ben altijd van : leven en laten leven, ieder moet lekker doen waar ie zich zelf goed bij voelt. Met respect voor de ander.
    22 mei '16 - 13:34:28 / 22 mei '16 - 20:02:55
  4. Deedee
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Deedee
    quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C


    Nee, ik was gewoon nieuwsgierig.
    Wist trouwens niet dat het zo'n drukbezochte website was.
    Voor mijn gevoel was OA zo'n beetje de marktplaats van ontmoetingssites en is de rest een wannabe OA.


    Nmlk is niet pers? voor ouders. Das ook nog best een verschilletje. Al zitten er natuurlijk w?l veel gescheiden ouders op uiteraard .
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Volgens mij is er NMLK en NMLK40+, zo scheiden ze die leeftijden al, zag ik een keer.
  6. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef EmC


    Nee, ik was gewoon nieuwsgierig.
    Wist trouwens niet dat het zo'n drukbezochte website was.
    Voor mijn gevoel was OA zo'n beetje de marktplaats van ontmoetingssites en is de rest een wannabe OA.

    Qua doelgroep gescheiden ouders misschien, maar Nmlk is niet uitsluitend voor gescheiden ouders.
Terug naar de lijst